آغاز عملیات اجرایی آسفالت خیابان‌های شادگان

خورناشهردار شادگان از آغاز عملیات اجرایی آسفالت خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری شادگان شامل آسفالت بلوار بوتان گاز و خیابان مولوی به پایان رسیده و خیابان شهید عراقی نیز در چند روز آینده آسفالت‌ریزی خواهد شد.

وی افزود: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر آن است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.

مزبانی‌پور ادامه داد: اجرای عملیات روکش، آسفالت، لکه‌گیری و جدول‌گذاری معابر از جمله اولویت‌هایی است که حوزه عمران با جدیت به دنبال انجام آن در سال جاری است.

شهردار شادگان در پایان گفت: جا دارد از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر شادگان که در اجرای هر چه بهتر این پروژه‌ها همکاری داشتند تشکر و قدردانی کنم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عزیز نماینده محترم که یک روزه درب منزل شما آسفالت میشود الان دیدی خیابانهای شادگان نیاز به آسفالت دارد؟؟؟؟شهردار رسیدن به خیر خیابان مارا هم که نزدیک منزل نماینده است آسفالت بفرما