اعزام تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه به تهران برای حضور در لیگ برتر +عکس

خورنامربی تیم سینا صنعت ایذه از اعزام این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به تهران خبر داد.

ملک بویری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به اعزام تیم سینا صنعت به لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار کرد: تیم سینا صنعت ایذه امسال به نمایندگی از شهرستان، و به‌عنوان یکی از نمایندگان استان خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حاضر شده است و برای حضور در این مسابقات به تهران اعزام شد.۱۳۹۴۰۲۲۹۰۰۰۷۵۳_PhotoL

وی با بیان اینکه این اولین تجربه تیم سینا صنعت در لیگ برتر کشتی کشور است افزود: در ترکیب این تیم از کشتی‌گیران جوان و با آتیه استفاده شده است که چندتن از آنها در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب نشان هستند.

مربی تیم سینا صنعت ایذه در ادامه افزود: طبق اعلام فدارسیون کشتی دو نفر کشتی گیر دارای رنکینگ باید استفاده می‌شد که اصغر عالی‌محمودی و مسعود مرادی معرفی شدند و مهدی عسکری‌زاده نیز به‌عنوان کشتی‌گیر خارج از رنکینگ در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.

بویری سایر کشتی‌گیران تیم را اشکان قلی‌کیانی، داریوش مقصودی، پویا بویری، فرشاد بلفکر، عظیم گرمسیری، وحید بابایی جعفری، بهرام جمشیدی، علی شریفی، مسعود مرادی، علی غیطاسی و امیر قاسمی منجزی دانست که در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی برای این تیم ایذه‌ای به روی تشک خواهند رفت.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۳۰ اردیبهشت به میزبانی تهران آغاز خواهد شد خاطرنشان کرد: این مسابقات که به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، سه روز به طول خواهد انجامید و در روز یک خرداد تیم‌ها با شناسایی مقام‌های اول تا سوم به‌کار خود در این دوره پایان خواهند داد.

بویری اضافه کرد: در ترکیب تیم سینا صنعت بیشتر از کشتی‌گیران خوزستانی استفاده شده است و یک کشتی‌گیر خارج از استان نیز این تیم را در این دوره از مسابقات همراهی خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی بتواند باعث شکوفایی بیشتر این ورزش در شهرستان ایذه و استان خوزستان شود گفت: جا دارد از زحمات مهندس علی‌بابا احمدپور مدیرعامل تیم سینا صنعت، به‌عنوان یکی از حامیان ورزش و ورزشکاران ایذه‌ای صمیمانه قدردانی کنم.

تیم سینا صنعت ایذه برای اولین‌بار به این دوره از مسابقات اعزام خواهد شد و این در حالی است که شهرستان ایذه به‌عنوان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی کشور به حساب می آید و از افتخارات آن می‌توان به قهرمانی چند روز پیش رامین طاهری و کسب مقام سومی پیام بویری در مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی کشورمان اشاره کرد.

بدون شک توجه بیشتر مسئولان ورزش کشور و استان خوزستان به ورزش این دیار، باعث شکوفایی بیشتر تمام رشته‌های ورزشی و ورزشکاران مستعد شهرستان خواهد شد.

فارس