طرح های عمرانی شهرداری آبادان به بهره برداری رسید

خورناطرح های عمرانی و خدماتی شهرداری آبادان با حضور شهردار این شهر به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا شیرازی شامگاه گذشته در آئین افتتاح پروژه بلوار تانک فارم اظهار کرد: این بلوار دو هزار و ۴۰۰ متر طول دارد که پیش از این عرض جاده شش متر بود.

وی افزود: شهید سپهبد امیرصیاد شیرازی از فرماندهان عملیات شکست حصر آبادان بود که به راهیان نور علاقه زیادی نشان می داد. ارتش جمهوری اسلامی ایران نام این شهید والامقام را همانند یاسینی در یکی از مکان های آبادان نامگذاری کنیم که در همین راستا این بلوار راهبردی به نام وی مزین شد.

شهردار آبادان ادامه داد: جاده تانک فارم با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و به طول دو هزار و ۴۰۰ متر احداث شده است.

زمین چمن مصنوعی شهدای سده

شیرازی در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای سده نیز اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی شهدای سده و فیه در دو نقطه محروم واقع شده و چمن های این زمین از کشور هلند خریداری شده است.

وی با اشاره به شهدای منطقه سده آبادان، یادآور شد: با نامگذاری این زمین چمن به نام آنها یاد و خاطره این شهدا را گرامی می داریم، همچنین این زمین با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیون تومان احداث شده است.

کلنگ زنی زیرگذر پل ایستگاه ۱۲

شهردار آبادان در آئین کلنگ زنی پروژه زیرگذر پل ایستگاه ۱۲ نیز افزود: اعتقادی به کلنگ زنی نداریم و پس از اینکه پروژه تکمیل شود آن را افتتاح می کنیم ولی امروز با توجه به اصرار پرسنل زحمتکش شهرداری منطقه دو، در این مکان حضور پیدا کردیم.

شیرازی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه زیرگذر ایستگاه ۱۲ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است. این مکان یکی مسیرهای مهم آبادان است که برای ایستگاه هفت نیز پروژه ای در همین راستا در دستور کار داریم.

زمین چمن مصنوعی شهید ناصر شاملی

وی در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید ناصر شاملی نیز اظهار کرد: شهید ناصر شاملی از جوانان رشید آبادان قهرمان در دفاع مقدس بوده است.

شهردار آبادان عنوان کرد: احداث و بهسازی زمین چمن مصنوعی شهید ناصر شاملی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

شیرازی در آئین افتتاح بوستان نهج البلاغه نیز گفت: این بوستان «واقع در سیصدی ها» با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان احداث شده است.

وی بیان کرد: پیش از احداث بوستان نهج البلاغه، در این محل نخاله وجود داشت ولی اکنون با تلاش های صورت گرفته تبدیل به یک بوستان زیبا شده است.

سرویس بهداشتی شش چشمه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاحی بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *