به فاصله چند روز پس از رهنمودهای سید حسن خمینی صورت گرفت؛

استعفای یک بختیاری به دلیل اجحاف به عربهای خوزستان در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی

خورنا هدایت اله شاهینی که به نوعی شناسنامه حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان محسوب میشود و اکثر فعالین سیاسی و نخبگان استان خوزستان، این حزب را با نام وی میشناسند،، پس از اعلام لیست عجیب اعضای جدید شورای مرکزی این حزب در استان، در اقدامی اعتراض آمیز نسبت به اجحافی که در مورد اعضای عرب این تشکل در چینش اعضای شورای مرکزی صورت پذیرفت، بطور کامل از عضویت در این حزب استعفا داد. متن استفای دکتر شاهینی از حزب کارگزاران در ذیل می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
بدینوسیله به اطلاع مردم نجیب استان خوزستان بویژه فعالین عرصه سیاسی اجتماعی و اندیشمندان میرسانم که اینجانب در خصوص انتشار لیست اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان،فقط و فقط امر اطلاع رسانی آنرا به انجام رسانیده و این موضوع بمعنای تهیه و تنظیم آن توسط اینجانب نبوده است.
برخود لازم میدانم صراحتا اعلام نمایم که برخی از نفرات اعلام شده در ترکیب جدید را نه تنها نمیشناسم بلکه نامشان را هم در تمام طول عمرم حتی برای یکبار نیز نشنیده ام و بالطبع کوچکترین شناختی نیز از آنان ندارم.
و اگر برای برخی از همفکران و همراهان این تصور بوجود آمده که چینش و ترکیب بندی کلی این نفرات توسط اینجانب صورت گرفته،ضمن رد کامل و تکذیب آن،اعلام مینمایم که اینجانب هم انتظار داشتم و شایسته میدانستم که از فعالین با سابقه و اعضایی که بیش از یک دهه در عرصه متلاطم سیاسی استان از خود مجاهدت نشان داده و متحمل هزینه شده بودند استفاده میشد و یا در انتخاب نفرات جدیدتر، حداقل از کسانی سود جسته میشد که لااقل برای معدودی از فعالین سیاسی و نخبگان استان شناخته شده باشند،که با کمال تاسف نه تنها این مهم تحقق نیافت بلکه اتفاقی بلعکس نیز رخ داد.
در پایان خاطر نشان می سازم اینجانب در اعتراض به موضوع روی داده و روند نامطلوب طی شده در چینش و ترکیب بندی نهایی اعضای این شورای مرکزی، بطور کامل از حزب کارگزاران سازندگی کناره گیری خود را اعلام می نمایم.
با احترام
هدایت اله شاهینی
دبیر سابق حزب کارگزاران سازندگی در استان خوزستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sharif به آقای دکتر شاهینی بابت معرفی و تنظیم اسامی اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خوزستان(بخوانید شاخه بهبهان و رامهرمز)تبریک می گویم.