اولین جشن گلریزان در رامشیر برگزار شد

خورنا فرماندار رامشیر خبر داد : برای اولین بار در رامشیر جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامشیر صبح امروز جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد با حضور فرماندار،دادستان و جمعی از خیرین شهرستان در سالن مراسمات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فرماندار رامشیر در ابتدای مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین اظهار داشت: جشن گلریزان یکی از بهترین میراث معنوی جامعه ایرانی می باشد وجزئی از فرهنگ های حسنه ایرانی – اسلامی است که ریشه در بسیاری از اعتقادات مذهبی و ملی ایرانیان دارد.

سعید فیوضی با بیان اینکه این جشن برای اولین بار در سطح شهرستان رامشیر برگزار می شود  تصریح نمود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد علاوه بر پاکیزگی و طهارت روح  باعث کاهش آسیب  های اجتماعی در جامعه خواهد شد .

وی افزود:با همکاری شورای شهر رامشیر شماره حساب ۰۱۰۶۶۵۷۱۹۶۰۰۵بانک ملی جهت دریافت کمکهای خیرین شهرستان در نظر گرفته شده است و انتظار می رود شهروندان رامشیری با مشارکت خود در این امر خیر سهیم باشند.

در ادامه عبدالله فرخی دادستان عمومی و انقلاب رامشیر با اشاره به اهمیت شرکت در چنین مراسمی اظهار داشت:جرائم غیر عمد شامل آن دسته از جرائمی میشود که مجرم در انجام آن قصد قبلی  نداشته و اغلب به خاطر تصادف ،عدم توان پرداخت مهریه و نفقه و یا محکومیت های مالی به زندان افتاده است.

گفتنی است در این مراسم قطعه ای با نام (  بابا  ) توسط هنرمندان محلی  اجرا شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *