به مناسبت روز مقاومت و پایداری دزفول؛

کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه ی بزرگ در چهارم خرداد در دزفول

خورنا جلسه ی شورای اداری شهرستان دزفول به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول جلسه ی شورای اداری شهرستان دزفول به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول جناب مهندس آصفی و با حضور دکتر کاظمی نژاد مدیر کل امور شهری وشوراهای استان خوزستان و امام جمعه محترم شهرستان برگزار گردید.

unnamed

حبیب اله آصفی دوشنبه ۲۸/۲/۹۴ در نشست شورای اداری شهرستان بر دقت و انجام  طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات این شهرستان تاکید کرد و گفت : پاسخگویی به مردم میبایست در سطح مدیران و ادارات  دوچندان شود .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول از کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه ی بزرگ  در چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول خبر داد و گفت : جذب این میزان سرمایه در دزفول با اعتماد سازی برای بخش خصوصی و فراهم کردن زیر ساخت های لازم در زمینه های مختلف صورت می گیرد و با اجرای این طرح ها پنج هزار فرصت شغلی جدید در شهر‌ستان دزفول ایجاد می شود.

آصفی از سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیاردی در زمینه تولید بذر در دزفول خبر داد و گفت:این اقدام گامی در راستای خودکفایی کشور در زمینه تولید بذر در بخش کشاورزی می باشد.

وی همچنین افزود:کارخانه بزرگ تولید لوله نیز با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری آماده کلنگ زنی در چهارم خرداد می باشد.

ایشان در ادامه  از کارخانه لوله های فولادی بدون درز  ، نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی، کارخانه قند دزفول ، طرح توسعه کارخانجات خمیرمایه و روغن ساعی ، احداث ۳۷ واحد گلخانه و طرح دو هزار راسی پرورش دام سنگین به عنوان مهمترین این طرح ها نام برد و افزود:بخش خصوصی برای اجرای این طرح ها افزون بر ۵۰ هزار میلیارد ریال در دزفول سرمایه گذاری می کند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: انتظار داریم خدمت رسانی به بخش های محروم مرکزی و شهیون و سردشت بیشتر شود و جهت رفع کمبودها اقدام شود.

در پایان جلسه از مدیران اداراتی که در سال ۹۳ بازنشست شده اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.