برگزاری مراسم سوگ و اندوه در دبستان سعدی بندرماهشهر با حضور مسئولان شهرستان +تصاویر

سهراب قهرمانی – خورنا امروز در دبستان سعدی بندرماهشهر، به مناسبت فوت دو معلم بزرگوار دبستان سعدی سرکار خانم ها علوپور و موسوی معلمین پایه های ششم و سوم دبستان ابتدایی، بوی غم می آمد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، مراسم نوحه خوانی و سینه زنی دانش آموزن دبستان سعدی شهرستان بندر ماهشهر باحضور اولیا و مربیان دبستان سعدی و جمعی از مسولین اداره آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپاس مندنی قنواتی با تشریح فقدان از دست دادن همکاران این مصیبت را به دانش آموزان و همکاران دبستان سعدی تسلیت گفت و دانش آموزان را مورد دلجویی قرار داد.

وی با بیان اینکه حادثه تلخ و ناگوار عروج ملکوتی این دو همکار عزیز موجب شده تا اندوهی سنگینی و غمی جانکاه بر فضای جامعه فرهنگیان و به طبع آن بر فضای شهرستان بندر ماهشهر حاکم شود و به نحوی همه شهرستان را این مصیبت تحت شعاع قرار داده است به گونه ای که حتی همان گونه که چشمان اشک آلود شما دانش آموزان عزیز گواهی می دهد برروی رفتارهای شاد کودکانه و زیبا شما را نیز تاثیر گذار بوده است و فضای غم آلودی را در مدرسه بوجود آورده که بازگشت به حالت عادی از نظر روحی و روانی مستلزم زمان زیادی می باشد هرچند که هرگز مهربانی و خاطرات خوبی که شما دانش آموزان عزیز از معلمان عزیزتان در ذهن دارید فراموش نخواهد شد.

مندنی قنواتی درقسمت پایانی سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزان و سازمانها ادارات و ارگانها و همه شهروندان عزیز که به نحوی د راین چند روزه با جامعه فرهنگیان ابراز همدردی نموده اند و اگر همدردی این عزیزان نبود به راستی که این غم برای جامعه فرهنگیان به تنهایی قابل تحمل نبود .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر افزود در خاتمه اظهار داشت: جادارد از مدیر مسئول پایگاه خبری خورنا بابت حضور پررنگ خبرنگار آن پایگاه خبری جناب آقای سهراب قهرمانی که فعالانه در تمام لحظات این چندروز در کنار ما و سایر همکاران حضور داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم.

در خاتمه حاضرین به همراه دانش اموزان بصورت نمادین به سرکلاسهای آن دو معلم بزرگوار رفته و توسط معاونت ابتدایی در روبروی اسم آن عزیزان از دست رفته در دفتر حضور و غیاب کلمه روحشان شاد نگاشته شد و در محل دفتر دبیران با خواندن فاتحه و تقدیر ویژه از همکاران و اولیای دانش آموزان دبستات سعدی و مدیر محترم دبستان جناب آقای چابکرو که متاسفانه به علت تأملات روحی و نارحتی و بغض سنگین قادر به سخنرانی نبودند مراسم به پایان رسید.

IMG-20150519-WA0011 IMG-20150519-WA0012 IMG-20150519-WA0014 IMG-20150519-WA0016  IMG-20150519-WA0020 IMG-20150519-WA0021 IMG-20150519-WA0022

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایمان حسین پور انشاءالله روحشان با خانم فاطمه زهرا(س)محشور شود.
  • احسان طباطبايى خدا رحمتشون کنه
  • مریم خدا رحمتشان کنه واقعا حیف بودند. خانم های فوق العاده موفق و ساده بودند