آگهی عضو پذیری و دعوت به مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات خوزستان

خورنا نظر به ثبت تغییرات اساس نامه «خانه مطبوعات استان خوزستان»، از همکاران رسانه ای که دارای شرایط عضویت مندرج در اساسنامه (فصل پنجم ، ماده ۴۲ و تبصره ها) می باشند دعوت به عمل می آید تا از تاریخ نشر این آگهی ۲۷/۲/۱۳۹۴ لغایت ۲۰/۳/۱۳۹۴ نسبت به تکمیل فرم عضویت و تحویل مدارک مربوطه اقدام نمایند. همچنین از همکارانی که واجد شرایط کاندیداتوری جهت انتخابات هیات مدیره و بازرسان (دوره دوم فعالیت خانه مطبوعات خوزستان) هستند (ماده ۴۳) نیز درخواست می گردد تا تقاضای کتبی خود را جهت کاندیداتوری تحویل نمایند.

نشانی جهت مراجعه حضوری برای دریافت مدارک عضویت و کاندیداتوری هیات مدیره و بازرسان : اهواز- امانیه – خیابان فلسطین – جنب کتابخانه شهید رجایی- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان – طبقه سوم – واحد مطبوعات – ساعات مراجعه ۱۰ تا ۱۳ روزهای اداری – تلفن ۰۶۱۳۳۳۳۰۶۴۵
دستور جلسه مجمع عمومی :
الف- استماع گزارش عملکرد هیات مدیره و بازرسان (دوره اول)
ب- انتخابات هیات مدیره و بازرسان (جهت دوره دوم فعالیت خانه مطبوعات خوزستان)
زمان برگزاری مجمع عمومی : دوشنبه ۲۵/۳/۱۳۹۴ از ساعت ۱۲- ۱۰ صبح
مکان برگزاری مجمع عمومی : اهواز – بلوار قدس – تالار آفتاب
– همچنین قابل ذکر است که متن کامل اساسنامه جدید مصوب شده مشتمل بر ۵۰ ماده و ۴۱ تبصره که حاوی شرایط عضویت و کاندیداتوری هیات مدیره و بازرسان است در سایت اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قابل دریافت و مطالعه می باشد.
– ارائه مدارک کامل شناسایی ذیل علاوه بر شرایط عضویت مندرج در اساسنامه هنگام ثبت نام الزامی ست: (کپی همه صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، ۲ قطعه عکس جدید، معرفی نامه از نشریه محل خدمت با ذکر سمت، گواهی عدم سوء پیشینه و آخرین مدرک تحصیلی، سوابق کامل پرسنلی و بیمه ای)
– هیات ناظر بر ثبت نام متقاضیان، از دریافت ناقص مدارک عضویت معذور می باشد و نواقص احتمالی مدارک به متقاضیان اعلام می گردد تا نسبت به رفع آن طی مدت ذکر شده اقدام نمایند و در ازاء تحویل کامل مدارک و فرم عضویت رسید دریافت نمایند.
– هزینه ورودی جهت متقاضیان عضویت طبق اساسنامه دویست هزار ریال برای یکسال می باشد که در موقع نام نویسی تحویل گرفته می شود.
و من الله التوفیق
خانه مطبوعات استان خوزستان