کسب رتبه برتر «ارزیابی عملکرد» توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه جندی شاپور اهواز

خورنا معاونت غذا و داروی دانشگاه جندی شاپور اهواز از بین ۶۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب رتبه برتر «ارزیابی عملکرد» شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از کسب رتبه نخست «ارزیابی عملکرد» یک‌ساله معاونت غذا و داروی دانشگاه جندی شاپور اهواز در بین ۶۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: سازمان غذا و دارو کشور همه‌ساله عملکرد معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های سراسر کشور را بر اساس بازدیدهای میدانی و شاخص‌های ملی و بین‌المللی در چهار حوزه دارو، غذا، آزمایشگاه و تجهیزات پزشکی مورد ارزیابی قرار داده و با تجزیه و تحلیل همه‌جانبه نتایج، برترین‌های کشوری را معرفی می‌کند.
بهزاد شریف مخمل‌زاده افزود: در همایش اخیر معاونان غذا و داروی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی ساری و با هدف ارزیابی عملکرد معاونت‌های غذا و دارو و رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با کسب بیشترین امتیاز در همه حوزه‌های مورد ارزیابی حائز رتبه نخست کشوری شد.
وی، کسب این افتخار را مرهون مدیریت عالمانه ابراهیم ایدنی رئیس دانشگاه و تلاش‌های کارشناسان و بازرسان مجموعه معاونت غذا و دارو دانست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *