موقعیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند برتر است ؟ / بخش سوم

مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه حق دارند از آخرین تحلیلهای انتخابات مجلس دهم کسب اطلاع نمایند و بدانند موقعیت و محبوبیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم بین مردم برتر است ؟

اگر مردم از آخرین تحلیل انتخابات مجلس دهم در شوشتر ، گتوند و حومه مطلع باشند قطعا بهتر می توانند کاندیدای شایسته خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند .

صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر ، به جهت اطلاع رسانی و شفافیت از میزان مقبولیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در بین مردم و به جهت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، اقدام به انتشار آخرین تحلیلها از موقعیت انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم می نماید .

در زیر ، سومین بخش از آخرین تحلیلها و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم تا این لحظه منتشر می گردد که تقدیم حضور مردم قرار می گیرد:

احتمال کاندیداتوری همزمان سردار گیلانی و خرم دل موجب شده است که موقعیت سادات ابراهیمی در انتخابات نسبت به این دو کاندیدا بهتر بشود و پافشاری سردار گیلانی و محمود خرم دل برای ماندن تا پایان انتخابات موجب شکاف و اختلاف بین هواداران سردار گیلانی و خرم دل شده است و در صورت عدم راهیابی هر کدام از این کاندیدا به مجلس شورای اسلامی هواداران این دو کاندیدا ، دیگری را مقصر این شکست می دانند .

از سوی دیگر هواداران سردار گیلانی و هواداران محمود خرم دل به هیچ عنوان حاضر نمی شوند که کاندیدای آنها به سود دیگری از صحنه انتخابات مجلس کناره گیری نماید و حتی اگر یکی از این کاندیدا به سود دیگری انصراف بدهد باز هم هواداران کاندیدای انصراف دهنده حاضر به رای دادن به کاندیدای ائتلاف شده نمی باشند .

تحلیلهای انتخابات مجلس دهم نشان می دهد که در این دوره از انتخابات ، کاندیداتوری سردار گیلانی و خرم دل به یک معمای پیچیده تبدیل گشته است و در بین هواداران آنها تبدیل به یک معضل انتخاباتی شده است .

اگر حتی خرم دل حاضر بشود با سردار گیلانی ائتلاف نموده و از کاندیداتوری در انتخابات به سود سردار گیلانی انصراف نماید ، باز این اختلاف به وجود آمده پابرجا خواهد ماند و هواداران خرم دل هرگز حاضر نمی شوند به کاندیدای دیگری مانند سردار گیلانی رای بدهند زیرا آنها فقط کاندیدای خود یعنی محمود خرم دل را قبول داشته نه دیگری را .

تنها گزینه ایی که برای سردار گیلانی و خرم دل باقی مانده است رقابت هر دو نفر این کاندیدا و آن هم تا پایان روز رای گیری می باشد و هرگونه کناره گیری و انصراف می تواند اختلافات به وجود آمده بین هواداران سردار گیلانی و خرم دل را تشدید نماید .

یکی دیگر از کاندیدایی که برای رقابت با سردار گیلانی هم اکنون در حال فعالیت انتخاباتی می باشد بارها در جلسات خود عنوان می نماید که هرگز به نفع سردار گیلانی انصراف نخواهد داد . اگر این کاندیدایی که برای رقابت با سردار گیلانی وارد گود انتخابات مجلس شده است همچنان بر صحبتهای خود تاکید نماید ، نشان می دهد که سردار گیلانی در این دوره از انتخابات با مشکلات و چالشهای بزرگی روبرو شده است یعنی اینکه باید همزمان هم با سادات ابراهیمی رقابت نماید هم با خرم دل و هم با …

اما در اردوگاه انتخاباتی سادات ابراهیمی نیز تحلیلها نشان می دهد که اگر سعید ایزدیان و احمد پیکری اعلام کاندیداتوری نمایند ، موقعیت انتخاباتی سادات ابراهیمی متفاوت می شود یعنی اینکه سادات ابراهیمی هم باید با سردار گیلانی رقابت نماید و هم باید با سعید ایزدیان و هم احمد پیکری .

پیچیدگی این دوره از انتخابات به این دلیل است که دیگر سادات ابراهیمی و سردار گیلانی تنها رقیب یکدیگر نیستند و هر کدام دارای رقبای متعددی هستند و به سادگی نمی توانند از سدّ این دوره از انتخابات عبور نمایند و هر کدام با دشواریهای بزرگی مواجه هستند .

تحلیلهای انتخاباتی می گوید که خرم دل هم نمی تواند موقعیت خوبی داشته باشد زیرا خرم دل ، هم باید با سادات ابراهیمی رقابت نماید و هم با سردار گیلانی .

همه اینها در حالی است که خرم دل نمی تواند آرای خود را با کناره گیری از انتخابات به سردار گیلانی و یا هر کاندیدای دیگری واگذار نماید .

بخش بعدی تحلیل انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم در همین سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر به زودی منتشر می گردد ./

ادامه دارد …

www.peikshushtar.ir