۴ وزیر، ۲ معاون رئیس جمهور و ۳ استاندار برکنار میشوند +جزئیات

خورنا سایت رسمی اداره سیاسی سپاه پاسداران از احتمال برکناری وزرای «کشور»٬ «راه و شهرسازی»٬ «ورزش و جوانان» و «کار» خبر داده است.

این سایت در گزارشی که از تغییر و تحولات آتی کابینه حسن روحانی منتشر کرده از احتمال معرفی محمد فروزنده به جای عبدالرضا رحمانی فضلی٬ وزیر کشور از سوی رئیس دولت یازدهم به مجلس خبر داده است.

آن‌طور که این سایت نوشته احتمال معرفی رحمانی فضلی به سمت معاونت پارلمانی ریاست جمهوری نیز وجود دارد.
براساس این گزارش از مجید انصاری٬ معاون پارلمانی دولت به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های وزارت کشور نام برده می‌شود.

این گزارش از علی عبدالعلی‌زاده نیز به عنوان جایگزین احتمالی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نام برده است.

سایت اداره سیاسی سپاه پاسداران از کیومرث هاشمی، محسن مهرعلیزاده و محمد شریعتمداری نیز به عنوان جایگزین‌های احتمالی محمود گودرزی وزیر ورزش نام برده است.

براساس گزارش این سایت جعفر توفیقی و علی عباسپور هم جایگزین‌های احتمالی علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هستند.

از مرتضی بانک هم به عنوان جایگزین احتمالی علی ربیعی وزیر کار نام برده شده است.

این گزارش همچنین از احتمال تغییر استانداران فارس اصفهان هرمزگان و ایلام خبر داده است.
هفته گذشته نیز حسام‌الدین آشنا٬ مشاور فرهنگی حسن روحانی از احتمال برخی برکنار‌های‌ها و جابه‌جایی‌ها در کابینه یازدهم خبر داده بود.

مقام‌های دولتی گفته‌اند اظهارات آقای آشنا شخصی بوده و قرار نیست تغییراتی در بدنه کاببینه صورت بگیرد.

محمدباقر نوبخت٬ سخنگوی دولت یازدهم هم اعلام کرده حسن روحانی قصد دارد در کابینه خود تغییراتی اعمال کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عبدالامیر سایت محترم خورنا متاسفم که در مورد مسایلی که اصلا به شما ربطی ندارد ورود می کنی و از فقر مطلب و اطلاعات یا اخبار ملی را از سایت های دیگر کپی یا نقل قول میکنی ویا دست به دامن اظهار نظر های شخصی در واتس اپ و وایبر و ....می شوی. روز گذشته اتفاق بسیار مهمی در ماهشهر رخ داد و مجددا دشمنان آزادی و دموکراسی و افراد خودسر وارد گود شدند. متاسفانه فرماندار ناتوان هم با گارد اولیه ای که گرفته ابتدا پز قدرت داده و سپس مانند ....آب کش شده به کناری خزید.این حرکت فرماندار ضربه به هنر و دولت روحانی بوده است.اگر توانایی انجام کاری را نداری چرا باید لاف آنرا بزنی.خواهشمند است بعنوان یک رسانه معتبر محلی از کنار این حادثه شرم آور نگذرید.اگر نیاز به مطلب دارید دوستان زیادی هستند که آماده همکاری هستند.اگر نه هراسناک تهدیدات متفرقه هستید عطای سایتتان را به لقایش بخشید و بدنبال کار مناسبتری بروید. چه معنی دارد که برنامه های با مجوز قانونی را تحت فشار عده ای آشوبگر بهم بزنیم؟ آیا این روش ها باعث نهادینه شدن نابهنجاریها و قدرت گرفتن دولت های محلی نخواهد شد؟ اینها همان گروهی هستند که از طریق صنایع تا فیها خالدونشان کمک های نامشروع به اسم شرع واریز شد.پس آزادانه در این راه اندیشه کنید و عمل نمایید.