پانسیون پزشکان شبکه بهداشت و درمان ماهشهر مجهز شد

خورنا دکتر قدری با تأکید بر ضرورت حضور فیزیکی و آمادگی پزشکان مقیم در ارائه خدمات درمانی لازم در طول شبانه روزی از تجهیز پانسیون پزشکان مقیم در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی تابعه خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر اظهار کرد: بعلت حجم بالای مراجعه کنندگان و تنها بیمارستان دولتی موجود در سطح شهرستان و حومه ضرورت ایجاب می کند که باتوجه به آمار بالای موارد اورژانسی و تصادفات جاده ای و درون شهری ، پزشکان متخصص در زمینه های مختلف درمانی بصورت شبانه روزی در اورژانس بیمارستان حاضر باشند.

 

وی گفت: جهت ماندگاری و جذب متخصصان در سطح شهرستان و جلوگیری از اعزامات غیرضروری به خارج از شهرستان، کاهش آمار مرگ و میر، جلوگیری از سردرگمی همشهریان در استان بعلت نبودن پزشکان متخصص در سطح شهر با این اقدام صورت گرفته ، روند پیشرفت سلامت و خدمات درمانی شهرستان را از نظر استانداردهای به روز سطح کشور تغییر داده است. با آماده کردن پانسیون مجهز جهت اسکان پزشکان ، کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان معرفی کاهش یافته است.

قدری اظهار کرد: باتوجه به طرح تحول نظام سلامت و تخصیص اعتبارات برای خدمات رسانی بهتر و سریعتر به بیماران و مدیریت صحیح این اعتبارات در زمینه های لازم باعث برطرف شدن کمبودها و سهولت دسترسی بیماران به سایر ملزومات درمانی و دارویی گردیده و که باعث بالا رفتن آمار رضایتمندی مراجعه کنندگان را منجر شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *