مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به هفتکل سفر می کند

خورنا – با توجه به موضوع عدم تاثیر  جاده های مواصلاتی هفتکل در رشد و توسعه این شهرستان که یکی از خواسته های دیرینه مردم می باشد، فرماندار شهرستان هفتکل اعلام کرد؛  مدیر کل راه و شهرسازی استان را جهت برگزاری نشست و جلسه ای در این خصوص به شهرستان هفتکل دعوت کرده ایم که ان شاء الله قرار است به زودی این جلسه برگزار شود.

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، چند روزیست موضوع اصلی گروه واتس اپ ندای هفتکل، جادههای مواصلاتی این شهرستان می باشد که در سالهای گذشته، مسئولین وقت با کم کاری و ضعف خود جاده مواصلاتی و بین شهرستانی و استانی را با فاصله نزدیک به ۵ کیلومتر از هفتکل عبور دادند.

 

 

 

در همین خصوص با همفکری و پیشنهادات مسئولین ارشد شهرستان بخصوص مهندس بیرانوند فرماندار هفتکل در گروه واتس اپ ندای هفتکل با نخبگان و پیشکسوتان این شهرستان طی چند روز گذشته بحث های فراوانی انجام شد.

 

 

مهندس محسن بیرانوند فرماندار هفتکل ظهر امروز در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل اعلام کرد:  مدیر کل راه و شهرسازی استان را جهت برگزاری نشست و جلسه ای در این خصوص به شهرستان هفتکل دعوت کرده ایم که ان شاء الله قرار است به زودی این جلسه برگزار شود.
وی افزود؛ از همشریان  و دوستان عزیز در گروه های اجتماعی تقاضا دارم با همدلی و صمیمیت همچنان به مباحث خود در خصوص بیان راهکار، ایده و نظرات مثبت جهت استفاده از دیدگاه های ارزنده و انعکاس آن به مسئولین ادامه دهید.

 
فرماندار هفتکل در پایان گفت؛ ان شاالله نتیجه که حاصل شد به اطلاع عموم مردم ولایتمدار شهرستان هفتکل خواهم رساند.

 

 

 

 

گفتگو از: محمد قنبری

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *