برگزاری کلاس های ورزشی جهت علاقمندان به ورزش در هفتکل

خورنا – ساسان احمدپور ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری هایی که از سوی این هیئت با مسئول واحد آموزش هیئت فوتبال استان قول مساعدت جهت برگزاری کلاس مربیگری درجه D را در این شهرستان دادند.

 

 

به گزارش خورنا، دبیر هیئت فوتبال هفتکل در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل از برگزاری کلاس مربیگری درجه D در این شهرستان خبر داد.

 

 

ساسان احمدپور ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری هایی که از سوی این هیئت با مسئول واحد آموزش هیئت فوتبال استان قول مساعدت جهت برگزاری کلاس مربیگری درجه D را در این شهرستان دادند.
وی افزود: در همین خصوص با ریاست واحد داوران استان خوزستان جهت برگزاری کلاس درجه سه داوری هماهنگ کردیم که با ثبت نام افراد ان شالله به میزبانی هفتکل برگزار می شود.

 

ایشان در خصوص آموزش بانوان نیز گفت: درمورد آموزش بانوان هم مجوز کلاس D را گرفتیم که به محض ورود خانم بارانی نایب رئیس هیئت فوتبال این دوره نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: همچنین در آینده ای نزدیک فریدون حردانی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جهت دانش افزایی به هفتکل می آید که شرکت در سمینار برای عموم برادران و خواهران آزاد می باشد.

دبیر هیئت فوتبال هفتکل افزود: به دلیل سفر خارج از کشور خانم بارانی و برخی دلایل دیگر هنوز زمان دقیق برگزاری کلاسهای فوق مشخص نیست اما این کلاسها بزودی برگزار می شود و در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

احمدپور افزود: علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در کلاسهای فوق می توانند به هیئت فوبتال هفتکل یا به شماره تلفن ۰۹۱۶۹۰۳۲۷۹۳ تماس حاصل فرمایند.

 
گفتگو از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *