سوءقصد به سردبیر شبکه خبری دز

خورنا عصر روز گذشته حوالی ساعت ۱۶ الی ۱۶:۳۰ عصر در نزدیکی منطقه مهر شهر(مسکن مهر) ۳ نفر ناشناس با حمله به سردبیر شبکه خبری دز وی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.
افراد ناشناس با استفاده از خلوتی محل ابتدا با موتور با تصادفی ساختگی اقدام به متوقف کردن وی نموده و سپس به وسیله سلاح سرد اعم از چاقو ، و گرز وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و تمامی شیشه خوردو شخصی وی را شکستن و همچنین مدارک خودرو و تلفن همراه وی را سرقت نمودند.
امین ابرهام در گفت گو با خبرنگار ما با اشاره به مطالب فوق افزود : پس از مورد حمله قرار گرفتن با پا و دست
شکسته اقدام به فرار نمودم. و خود را به خودرو اداره برق رسانده و با همکاری راننده این ماشین از مهلکه نجات یافتم.
ابرهام خاطر نشان کرد عابرین ضمن تماس با پلیس ۱۱۰ ،اورژانس را جهت انتقال من به بیمارستان با خبر کردند.و بنده به کمک اهالی که در منطقه تجمع کرده بودند به وسیله اورژانس به بیمارستان گنجویان جهت مداوا منتقل شدم.
سردبیر شبکه خبری دز ضمن تقدیر از فرمانده محترم ناحیه انتظامی دزفول جناب سرهنگ چنداز و همچنین معاونت سیاسی انتظامی فرماندار دزفول جناب آقای لواف ، علی توحیدی روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول ، میثم محمدزاد مشاور ارشد شهردار دزفول که از نخسین ساعت این حادثه جویایی احوال وی و پیگیر موضوع بوده اند ، از عملکرد ضعیف اورژانس بیمارستان گنجویان در رسیدگی به مصدومین انتقاد نمود.
خبرنگار شبکه خبری دز ، در گفت و گوی کوتاهی با سرهنگ پاسدار چنداز فرماندهی ناحیه انتظامی دزفول ، پرسید به نظر شما حادثه مذکور سرقت بوده یا سوءقصد؟! وی گفت با توجه به جمیع شواهد و قرائن موجود به احتمال قوی هدف ضاربان سرقت نبوده و این حمله صرفا سوءقصد به وی بوده و دستگاه انتظامی و امنیتی دزفول قطعا موضوع را پیگیری خواهند نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *