مخابرات خوزستان ADSL بالای ۶۴ ارائه نمیکند!/ لطفا چند ساعت صبر کنید… +سند

خورناوضعیت اینترنت در خوزستان روز به‌روز خراب تر می‌شود.

امروزه با ماشینی شدن کارها و گرایش زندگی روزمره به سمت استفاده از ابزارآلات تسهیل کننده کار، اینترنت نیز نقش اساسی و اصلی را ایفا می‌کند.

با وجود اینکه این پدیده چند سالی‌ست به عنوان یک تکنولوژی موثر در زندگی جای خود را باز کرده، اما با مشکلات خاص خود روبه‌رو بوده و قطعی‌های متداول آن باعث گلایه‌مندی بسیاری از کاربران در استان خوزستان شده است.

گاها قطعی‌های چند روزه شبکه باعث از بین رفتن حجم زیادی از ترافیک پایان ماه کاربران شده و قطعی چند هفته پیش در شهرهای ایذه، رامهرمز، بهبهان، رامشیر، خرمشهر و باغملک که خرابی سیستم انتقال دهنده دانسته شده بود، گواه بر این ادعا است.

عدم توجه به‌حجم و هزینه از دست رفته و عدم جبران چند روز قطعی شبکه اینترنت در این شهرها توسط شرکت مخابرات استان از یک سو و عدم توجه به رفع این مشکل از سوی دیگر، یکی از دلایل گلایه کاربران این شهرها از وضعیت نابسامان اینترنت بوده است.

اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات خوزستان در ابتدای راه با ارائه حجم‌های نامحدود و سرعت مختلف، خدمات خود را در استان آغاز کرد، اما دیری نپایید که این شرایط زوال یافته و از میزان سرعت و حجم آن کاسته شد و به یکباره حجم نامحدود و سرعت بالایش از لیست خدمات خارج شد.

مشترکان این تکنولوژی که گاه و بی‌گاه از دست قطعی‌های تکراری شکایت داشتند، با دل خوش کردن به‌ وجود اینترنت با سرعت ۵۱۲ مگابایت، آستانه تحمل خود را بالا برده و به تلافی کردن کارهای عقب مانده خود توسط این سرعت تقریبا خوب امیدوار بودند.

اما دیری نگذشت که ارائه این تعرفه نیز از لیست خدمات خانگی این شرکت حذف، و حجم‌های ۲۵۶ و ۶۴ تنها انتخاب باقیمانده مشترکان خوزستان شد.

در روزهای گذشته عده‌ای از کاربران برای تمدید اینترنت خود متوجه تنها گزینه موجود یعنی اینترنت ۶۴ در صفحه تمدید حساب مدیریت پنل خود شدند و تنها چیزی که در این بین می‌شد به صورت متغیر انتخاب کرد، ترافیک بود.

با توفیق اجباری حاصله توسط کاربران، هرکس بر حسب نیاز خود اقدام به خرید حجم مورد نظر کرد، ولی راهی به جز انتخاب یکی از گزینه‌های موجود در مرورگر نبود.

۱۳۹۴۰۲۲۳۰۰۰۴۵۱_PhotoL

حال این مشکلات تا جایی ادامه‌دار شد که حتی دانلود یک عکس چند کیلوبایتی به کاری بسیار دشوار تبدیل شده و کاربران برای باز شدن یک صفحه اینترنتی دقایقی را به صفحه مانیتور زل بزنند تا شاید نتیجه‌ای حاصل شد.

انتظار می‌رود شرکت مخابرات استان خوزستان در راستای احترام به حقوق مشتریان و کاربران خود، حرکتی را آغاز کرده تا شاید گره‌ای از مشکلات اینترنت در شهرهای مختلف استان باز شود و مشترکان کمتر شاهد کاهش ترافیک، سرعت و نادیده گرفتن حجم و ترافیک از دست رفته در مدت تعطیلی شبکه باشند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی با دیدن این خبر داغ دلم تازه شد از زجری که این مدت از دست این اینترنت حلزونی مخابرات(ضحی کیش ) کشیدم و بالاخره علی رغم جلوگیری مخابرات از تخلیه خط، از دست اون راحت شدم و اینترنت پارس آنلاین گرفتم و جونم راحت شد. واقعا اشکارا در حق مردم استان ظلم میکنن و هیچکس برخوردی نمیکنه؟؟؟؟!! متأسفانه از این قبیل کم فروشی و اجحاف ها فقط در استان خوزستان وجود داره!!!!!