ادعای سرقت در صدا و سیمای خوزستان !

خورنااخیرا وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی اتهامی عجیب به صدا و سیمای خوزستان زده و گفته است که در روز روشن سیمای خوزستان اقدام به سرقت و پخش آثارشس کرده است.

در متنی که یکی از خبرگزاری های رسمی کشور به نقل از این خواننده منتشر کرده ، وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی اعلام کرد که فردی با حذف صدای وی از آثارش این قطعات را با صدای خود ضبط کرده و از صدا و سیمای خوزستان پخش می‌کند.

در بخش هایی از این متن آمده است: اخیرا با خبر شدم که شخصی به ظاهر هنرمند نوع جدیدی از سرقت آن هم از نوع فرهنگی و موسیقایی‌اش را مرتکب شده است و آن اینکه تصانیفی از بنده، آقای محمد معتمدی و آقای سالار عقیلی را به استودیوی ضبط موسیقی برده و با نرم افزارهای مربوطه به طریقی صدای خواننده اصلی اثر را حذف کرده و با صدای خودش روی نسخه اصلی اثر، خوانندگی کرده است.

چنین سرقت آشکاری در روز روشن تعجب من و صاحبان این آثار را برانگیخت. بد‌تر از آن اینکه این جوان در شبکه تلویزیونی استان خوزستان این کار‌ها را پلی بک (لب خوانی) کرده است که تمام اسناد آن به صورت صوتی و تصویری در دست است. اگر چنین چیزی رواج یابد این کشتی شکسته موسیقی به زودی در اعماق اقیانوس بی‌فرهنگی غرق می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی اقای تاج همه میدونن که این شخص همشهری خودتونه و از شما اجازه گرفته!!!! و البته چیزی که عوض داره گله نداره چرا که همین همکارای شما و همشهریای به ظاهر موسیقی دان شما با سرقت موسیقی محلی ۲۴ مقام شوشتر بزرگترین اقدام بی فرهنگی در اهالی موسیقی را در استان رقم زدند....