مرکز پزشکی هسته ای هلال احمر خوزستان افتتاح شد

خورنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مرکز پزشکی هسته ای و استخر سرپوشیده هلال، ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار و امام جمعه موقت اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: مرکز پزشکی هسته ای با مشارکت بخش خصوصی و همکاری جمعیت هلال احمر و با اعتبار ۲میلیارد و سیصد میلیون تومان ساخته شده است.
وی افزود: این اعتبار از مرحله ساخت، تجهیز و راه اندازی بوده است و زیربنای آن ۱۹۰۰ مترمربع و مساحت آن ۲۳۰۰ متر مربع ساخته شده است و کلیه خدمات تشخیصی در این مرکز با تعرفه دولتی ارائه داده می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: ارائه تعرفه دولتی در این مرکز موجب می شود تا بار هزینه های تشخیصی از دوش خانواده های بیماران برداشته شود و آنها با آسودگی خاطر و با هزینه ای مناسب خدمات دریافت کنند.
خدادادی ادامه داد: افتتاح این مرکز گامی مهم در همکاری فرابخشی هلال احمر با سایر دستگاه ها و بخش خصوصی است و در صدد ادامه این کار هستیم تا به الگویی در استان تبدیل شود.
وی اظهار کرد: استخر سرپوشیده هلال نیز با عرصه ۲۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و بخش های کودکان، بزرگسالان، سونای خشک و مرطوب و جکوزی جهت رفاه حال شهروندان اهوازی به بهره برداری رسید.