رییس و اعضای ستاد انتخابات استان خوزستان تعیین شدند

خورنااستاندار خوزستان در احکامی جداگانه رییس و اعضای ستاد انتخابات خوزستان در امر برگزاری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در این احکام فرج الله خبیر معاونت سیاسی – اجتماعی استانداری خوزستان را به عنوان رییس ستاد انتخابات خوزستان ، قدرت الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استاندار را به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان خوزستان و علی عماد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات منصوب کرد.

همچنین محسن اورکی مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به عنوان دبیرستاد انتخابات استان

، سیدکریم سیدنور مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات ، خسرو پیرهادی مشاور و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان خوزستان منصوب شدند.

مقتدایی استاندار خوزستان همچنین جمال درویش مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان را به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و محسن سزاری مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری را به عنوان عضو ومسوول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات منصوب کرد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *