معاون استاندار خوزستان:روابط عمومی های خوزستان نمره خوبی ندارند

خورنا معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با وجود تعداد زیاد روابط عمومی ها در خوزستان، اما نمره آنها در ارتباط با مردم و معرفی دستگاه خود نمره خوبی نیست.

به گزارش ایرنا فرج اله خبیر در دومین جشنواره سلام که روز چهارشنبه در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره می تواند بهانه ای برای شروع یک فعالیت باشد که که روابط عمومی ها در جهت فعالیت خود هماهنگی داشته باشند.

وی افزود: باید روابط عمومی ها از نظریات کارشناسان مجرب استفاده و نسبت به نارسایی های خود اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه شهید چمران نیز در این جشنواره اظهار کرد: روابط عمومی ها پنجره و ویترین سازمان ها هستند و از این دریچه سازمان خود را به جامعه معرفی می کنند.

محمد رعایایی افزود: رسانه ها نقش محوری در هر جامعه دارند و اگر فعال باشند بسیاری از ابهامات در جامعه پاسخ داده می شوند تا مردم مطالبات خود را مسالمت آمیز مطرح کنند و جامعه ای برخودار از گردش اطلاعات آزاد که هدف ما است محقق می شود.

جمال درویش، مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان در این جشنواره گفت: از شش ماه گذشته تصمیم بر این شد که برگزاری این جشنواره را هر سال یک سازمان بر عهده بگیرد که امسال دانشگاه شهید چمران مسوول برگزاری این جشنواره شد و در سال آینده نیز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزاری این جشنواره را بر عهده دارد.

دومین جشنواره سلام با حضور مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات خوزستان و نیز مسوولان رسانه های این استان با شعار همدلی و همزبانی، به همت استانداری خوزستان برگزار شد.

در حاشیه این جشنواره یک روزه، چند کارگاه تخصصی با حضور اساتید ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.