نماد چهارشیر اهواز در قالب پارک موزه حفظ می شود

خورناشهردار اهواز گفت: نماد چهارشیر اهواز که میراثی گرانبها از گذشتگان ما است، با احداث پارک موزه حفظ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید خلف موسوی صبح امروز در حاشه مراسم کلنگ زنی احداث تقاطع غیر همسطح میدان شهید بندر (چهارشیر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با همکاری خیلی خوب میراث فرهنگی خوزستان اجرا می شود. تقاطع چهارشیر یکی از شاهراه های اصلی اهواز، مرکز تقسیم ورودی و خروجی شهر به مسجدسلیمان، شوشتر و اندیمشک و مرکز شهر است.

وی افزود: میدان چهارشیر یکی از پرترافیک ترین نقطه شهر است که ایجاد چنین پروژه ای برای آن بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد ضمن اینکه در همه پروژه ها اولین چیزی که لحاظ می شود نیازسنجی مردم است.

شهردار اهواز تصریح کرد: این پروژه پیشانی اهواز و نماد خوبی از بهترین کارهای عمرانی شهر خواهد بود. این تقاطع با چهار سطح، طول یک و نیم کیلومتر و ۵۴۸ میلیارد ریال اعتبار بزرگترین تقاطع غیر هم سطح جنوب کشور است.

موسوی بیان کرد: نماد چهارشیر این میدان نیز با پارک موزه حفظ می شود. با کسب رضایتمندی مردم، اجرای پروژه ها و فعالیت های مردمی و ارتقا زیرساخت ها راه شهدا را ادامه می دهیم.

وی عنوان کرد: به رغم همه تهدیدهای استکبار جهانی که قصد دارند جلوی نظام را بگیرند اما جوانان نشان دادند که با قاطعیت پیروز هستند.

شهردار اهواز در پایان از اداره کل امور مالیاتی  خوزستان به دلیل همکاری در تأمین اعتبارات تشکر کرد.