آیت‌الله موسوی جزایری:

همکاری مطلوبی در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان صورت می‌گیرد

خورنا نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همکاری مطلوبی در اجرای پروژه‌های عمرانی سطح استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ زنی احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر(چهارشیر) اظهار کرد: متمم پروژه بزرگ توسعه پل شهید دقایقی، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر یا همان چهار شیر است که به همت شورای شهر، شهرداری، پشتیبانی استاندار و معاونان و همچنین فرماندار انجام گرفت.

وی اضافه کرد: باید از میراث فرهنگی خوزستان یک تشکر ویژه داشت چون این اداره کل می‌توانست با توجه به اختیاراتی که دارد جلوی کار شهرداری را در مکانی که ثبت ملی شده، بگیرد اما خوشبختانه همکاری بسیار خوبی در اجرای این پروژه دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: عمده اهمیت اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر آثاری هستند که با خود برای مردم به ارمغان می‌آورند.

موسوی جزایری ادامه داد: همه این پروژه‌ها بر مبنای خدمت به مردم اجرا می‌شود بنابراین هر پروژه با هدف خدمت رسانی به مردم و ایجاد رفاه و آسایش برای آنها اجرایی می‌شود.

وی افزود: در چند مدت گذشته نیز توسعه پل شهید دقایقی را در شهر اهواز شاهد بودیم، خوشبختانه این توسعه که کار بزرگی در راستای حل مسئله ترافیک بود، موجی از شادی را نیز در میان مردم شهر ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: با اجرایی چنین پروژه‌ای می‌توان گفت که دیگر در بحث ترافیک مسئله‌ای نخواهیم داشت.

موسوی جزایری یادآور شد: این مکان یک شاهراه شهر است و بسیار خوشحالیم که مسئولان خوزستانی به تمامی نقاط کم برخودار و برخوردار توجه می‌کنند.

امام جمعه اهواز در پایان گفت: در حقیقت مسئولان علاوه بر توجه ویژه‌ای که به مسائل خاص و دست و پا گیر مرکز شهر دارند در عین حال نیز به مناطق محروم توجه می‌کنند.