استاندار: باید تعهد اجرایی در پروژه‌های خوزستان مورد تاکید باشد

خورنااستاندار خوزستان گفت: باید نسبت به تاریخ اتمام هر پروژه در استان متعهد بوده و در زمان مقرر آن را تکمیل و تحویل داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در آیین کلنگ زنی احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر(چهارشیر) اظهار کرد: این پروژه یکی از مواردی است که زنجیره ترافیک را تسهیل کرده و امروز عملیاتی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پل شهید دقایقی نیز جزو افتخارات شهرداری و شورای شهر اهواز است افزود: اجرای چنین پروژه‌ای توجه به موضوعاتی است که در رفاه و آسایش مردم اثر مستقیم دارد.

استاندار خوزستان در ادامه از ناظران و پیمانکارانی که با نبود منابع مالی، سختی‌های موجود را قبول کرده، تشکر کرد و گفت: فعال بودن کارگاه‌های استان نشان دهنده تعامل خوب جامعه پیمانکاری است و باید سیاستگذاری‌های این قشر را قبول کنیم.

مقتدایی در ادامه با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید بندر (چهارشیر) خاطرنشان کرد: این پروژه بسیار با عظمت بوده و بدون تعارض به میدان و همچنین با همکاری شورای شهر و شهرداری اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر زمان اجرای پروژه‌ها در سطح استان اضافه کرد: در واقع باید نسبت به تاریخ اتمام هر پروژه متعهد بوده و در زمان مقرر آن را تکمیل و تحویل داد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: همانطور که حساسیت داریم تا حقوق کارکنان به موقع پرداخت شود توجه به امور معیشتی زیرمجموعه پیمانکاران نیز نیازمند پیگیری‌های خاصی است.