تقاضای بالای مراکز استانها برای ارتباط زنده از خرمشهر

خورنامدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان، از تقاضای بالای مراکز استانها برای ارتباط زنده از خرمشهر به خصوص در روز آزادسازی خرمشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دبیقی عصر امروز در جلسه هماهنگ سازی برنامه های ایام سوم خرداد در فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: راه اندازی واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان در خرمشهر یکی از موفق ترین فعالیت های صدا و سیمای مرکز آبادان در این مدت بود و دفتر خبری خرمشهر هم اکنون یکی از موفق ترین دفاتر خبری در کشور است.

دبیقی عنوان کرد: گزارش های خوب و خبرهای متنوعی که از خرمشهر ارسال می شود بیشتر آنها از شبکه های سراسری پخش می شود.

وی به همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان در پوشش برنامه های بزرگداشت ایام سوم خرداد در خرمشهر اشاره کرد و گفت: حداقل سه شب و حداکثر پنج شب برنامه های زنده را از خرمشهر خواهیم داشت.

دبیقی تصریح کرد: عمده این برنامه ها که از شبکه های سراسری نیز به صورت زنده پخش خواهند شد از کنار مسجد جامع و ساحل کارون در خرمشهر خواهند بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان از درخواست بالای مراکز استانی برای استفاده از برنامه ها و ارتباط های زنده از خرمشهر خبر داد و افزود: ما هر روز از ساعت ۱۹ بعدازظهر تا ۲۲ شب از کنار مسجد جامع خرمشهر برنامه هایی به صورت زنده خواهیم داشت که در این میان مراکز استانها با مکاتباتی که از هفته های گذشته و تقاضای بالایی که از ما داشتند خواستار برگزاری ارتباط زنده نیز از مرکز آبادان با سایر مراکز استانی هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *