کفاشیان: فولاد سالهای آینده به تیمی مطرح در آسیا تبدیل می شود +تصاویر حضور کفاشیان در اهواز

خورنارئیس فدراسیون فوتبال گفت: با شرایطی که باشگاه فولاد خوزستان در فعالیت های خود ایجاد کرده، این تیم در سال های آینده به تیمی مطرح در فوتبال آسیا تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به خسارت جنگ تحمیلی در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه این استان با تلاش فراوان برخی سازمان ها به جایگاه اصلی خود بازگشت و در این زمان ورزش این استان حرفی برای گفتن در سطح آسیا دارد.

۱۶۹۱۶۱۹

وی افزود: موفقیت باشگاه فولاد خوزستان نه بر اساس شانس بلکه نشان دهنده فعالیت های تخصصی صورت گرفته و مدیریت منسجم است و به طور حتم این باشگاه در سالهای آینده به عنوان یک گزینه مطرح در لیگ آسیا انتخاب می شود. البته باید این نکته را مدنظر داشته که در صورت برنامه ریزی های لازم می توانیم شاهد این پیشرفت چشمگیر باشیم.۱۶۹۱۶۲۳

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان بازیکنان موفق و خوشنامی را به تیم ملی فوتبال کشور معرفی کرده و بر خلاف سایر تیم ها، تیمداری نمی کند و در اصل ورزش کشور را به سمت پیشرفت های بزرگ تر هدایت می کند.

کفاشیان با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص کارت خدمت های جعلی در این تیم عنوان کرد: خوشبختانه در خلال این مسئله هیچگونه آسیبی به روند پیشرفت تیم وارد نشد.

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این نشست عنوان کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان به رغم از دست دادن ۱۵ بازیکن خود توانست به پشتوانه مدیریت منسجم و فعالیت هایی که در راستای استعدادیابی های انجام می دهد جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند.۱۶۹۱۶۲۴

وی افزود: همه مسئولان ارشد استانی از این باشگاه حمایت می کنند.

کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان با اشاره به حمایت تماشاگران از تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: موفقیت این تیم باعث ایجاد حفظ همبستگی بین جوانان و این تیم شده است. مسئولان می توانند از این موقعیت به عنوان بهترین ابزار برای حفظ وحدت بین جوانان با قومیت های مختلف در استان استفاده کنند.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پایان گفت: ورزش جایگاهی برای سالم سازی و پرورش جوانان است.