نماینده آبادان: فرماندار آبادان معاونان خود را منصوب کند

خورنانماینده مردم آبادان گفت: فرمانداری آبادان یک فرمانداری ویژه است و انتظار داریم فرماندار آبادان سریعا در خصوص انتصاب معاونان خود تعیین تکلیف کند.

سیدحسین دهدشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرمانداری آبادان یک فرمانداری ویژه است و انتظار داریم فرماندار آبادان سریعا در خصوص انتصاب معاونان خود تعیین تکلیف کند.

وی افزود: استانداری خوزستان باید برای اینکه فرماندار آبادان معاونان خود را منصوب کند به وی یاری برساند البته در این زمینه تداخلات کاری به واسطه وجود سازمان منطقه آزاد اروند در موضوع حاکمیتی ایجاد شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ضرورت انتصاب هرچه سریعتر معاونان فرماندار آبادان را دو چندان عنوان کرد و گفت: برای انتصاب معاونان فرماندار، باید شخصیت هایی که شایسته این سمت ها باشند، انتخاب شوند.

دهدشتی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و در دوره های قبل حواشی زیادی در انتخابات آبادان به وجود آمد به همین دلیل معاون سیاسی فرمانداری باید فردی فراجناحی، صالح و جدی باشد.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر که با معاون سیاسی وزارت کشور در استانداری خوزستان برگزار شد وی تاکید داشت باید تدابیری اتخاذ شود تا افرادی که می خواهند نامزد شوند با انگیزه بالایی وارد عرصه انتخاباتی شوند و مردم نیز ضمن حضور پرشور در انتخابات با فراق بال و اعتماد کامل به پای صندوق های رای بیایند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به حواشی انتخابات مجلس افزود: در خصوص حاشیه هایی که در انتخابات وجود دارد شاید تخلفات اندک باشد ولی همین تخلفات اندک باعث بی اعتمادی مردم می شود و انگیزه مشارکت هرچه باشکوه تر آنها را کاهش می دهد.

دهدشتی بیان کرد: انتظار می رود تا با یک معاون سیاسی و معاون عمرانی فراجناحی و توانمند در فرمانداری آبادان بتوان انتخاباتی که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و شایسته مردم این شهر است برگزار شود.

وی با بیان اینکه در جلسه ای که با معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد، مواردی را در خصوص انتخابات مطرح کردم، یادآور شد: مجریان انتخابات برای حضور باشکوه مردم و مشارکت بالای آنها در انتخابات آینده، باید حواشی و تخلفات انتخابات را به صورت جدی رصد کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در دوره های پیشین انتخابات، برخی ها به بهانه مشارکت بالای مردم بر این عقیده بودند که باید از بعضی تخلفات چشم پوشی شود که این عقیده و دیدگاه غیر منطقی و غیر عقلانی است.

دهدشتی با بیان اینکه چشم پوشی از برخی تخلفات انتخاباتی به بهانه مشارکت بالای مردم در انتخابات به هیچ وجه قابل قبول نیست، تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالف این امر بوده و مسئولان نیز بر لزوم پرهیز از چنین اقدامی تاکید کرده اند.

وی، برگزاری انتخابات سالم را زمینه ساز حضور پرشور مردم عنوان کرد و افزود: در دوره های پیشین بسیاری از مردم که برای انتخابات کاندید شده بودند و یا رای می دادند، از تخلفات بالای انتخاباتی و عدم برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی گلایه داشتند که ما انتظار داریم در انتخابات پیش رو فضایی سالم همراه با نظارت جدی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مدت اخیر نیازی معاون عمرانی فرمانداری آبادان به علت انتقال به استانداری خوزستان و سید محمد مولوی معاون سیاسی فرمانداری آبادان به علت استعفا از بدنه فرمانداری آبادان جدا شده اند ولی تاکنون فردی به عنوان جانشین آنها تعیین نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *