استاندار:

احکام انتصاب فرمانداران ۶ شهر خوزستان صادر می‌شود

خورنااحکام انتصاب فرمانداران شش شهر استان خوزستان به زودی صادر می‌شود.

استاندار خوزستان در واپسین روزهای اسفندماه سال گذشته بود که در همایش خبرنگاران فارس استان خوزستان خبر از تغییرات و جابجایی تعدادی از فرمانداران و مدیران کل استان داد.

عبدالحسن مقتدایی چندی پیش نیز از تغییر شش فرماندار در استان خبر داد و زمان آن را روزهای پایانی اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد.

اما خبرها حکایت از تعیین تکلیف شش فرماندار دارد و در این زمینه تا چند روز آینده و پیش از شرکت فرمانداران در همایش سراسری با حضور رئیس جمهور در تهران، حکم این افراد زده خواهد شد.

بنا به اخبار رسیده، فرمانداران شهرهای شمالی استان؛ سوسنگرد، ایذه، اندیکا، باوی، باغملک و لالی مشخص شده و احکام آنها به زودی زده می‌شود تا فعالیت خود را آغاز کنند.

برخی خبرها همچنین از بازنشسته شدن تعدادی از مدیران ستادی در استانداری خوزستان و احتمال تعیین افراد جدید حکایت دارد.

استاندار خوزستان به تازگی نیز این خبر را اعلام کرده و گفته بود: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تغییراتی در حوزه فرمانداران و مدیران سیاسی و اجتماعی در ستاد استانداری و برخی از مدیران کل حوزه سیاسی و اجتماعی استان خوزستان انجام خواهد شد.

مقتدایی افزوده بود: این تغییرات با هدف تقویت بعد کارشناسی و صیانت از آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صورت خواهد گرفت.

استاندار خوزستان اظهار کرده بود: باید از زمان باقی مانده دولت تدبیر و امید بهره لازم را برای رسیدن به اهداف دولت بکار ببریم و در این زمینه درصدد هستیم که مدیران همسو با تفکر دولت تدبیر و امید را در دستگاه اجرایی استان تقویت و منصوب کنیم.