مدیران کم‌کار رامهرمز کنار گذاشته شوند

خورنا رئیس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز، خواستار برکناری مدیران کم‌کار و ضعیف در این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: اگر بخواهیم کار موثر در حیطه فرهنگ عمومی انجام دهیم ضرورت دارد که همه مسئولان در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور داشته باشند و غیبت آنها هیچگونه توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: اگر مدیریت و مسئولان شهر و همه ادارات پای کار در انجام فرهنگ عمومی شهرستان نیایند مطمئن باشید، ضرر خواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز تصریح کرد: بهترین عمل برای ما اجرای قانون است، اما چه کسی باید جلوی افرادی را بگیرد که با عملکرد خود، خلاف قانون عمل می‌کنند و جامعه را آلوده و به قانون دهن‌کجی می‌کنند.

موسوی با توجه به افزایش گروه‌های اجتماعی در گوشی‌های همراه گفت: متاسفانه در اغلب این گروه‌ها غیبت، دروغ، تهمت و افترا نسبت به همه بسیار زیاد شده و این شایسته جامعه اسلامی ما نیست.

وی همچنین عنوان کرد: بیایید غیبت‌ها را برجسته نکنیم و به نکات مثبت بیشتر بپردازیم تا به فرهنگ تبدیل شود و در آینده با مشکل روبه‌رو نشویم.

امام جمعه رامهرمز افزود: هر یک از مدیران که صلاحیت کار کردن را ندارند و نمی‌تواند به مسئولیت خود به درستی بپردازد، باید کنار گذاشته شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز در پایان گفت: متاسفانه اعتبارات فرهنگی به صفر رسیده و همین مسئله باعث افت بسیار شدید امور فرهنگی در شهرستان‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد مصوبات جلسه از جمله وضعیت نامناسب کیوسک‌های سطح شهر مورد ساماندهی قرار گیرد.