صنوف پر سروصدا به خارج از شهر رامهرمز منتقل می‌شوند

خورناشهردار رامهرمز از انتقال صنوف پر سروصدا به خارج از شهر خبر داد.

سید عبدالحسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای فراهم آوردن خدمات بیشتر به شهروندان و آسایش مردم، به‌ زودی اقدام به انتقال صنوف پر سروصدا به خارج از شهر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور زمینی در حومه شهر برای احداث شهرک به صنوف پر سروصدا اختصاص داده شده که با رفع معارض توسط دادگاه به زودی اقدام به آماده سازی و واگذاری آن خواهیم کرد.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، جوشکاران، نجاران، آلومینیوم سازان و کابینت سازان از سطح شهر به این مکان منتقل خواهند شد و در فاز بعدی تعمیرگاه‌های خودرو، صافکار و رنگ آمیزها نیز به بیرون از شهر منتقل می‌شوند.

حسینی ادامه داد: این صنوف در سطح شهر سال‌هاست که به شیوه سنتی و معمول خود فعالیت می‌کنند که از نظر زیست محیطی و ایجاد سروصدا مشکلات جدی برای مردم به وجود آورده‌اند.

وی در پایان، ضمن انتقاد از تامین اجتماعی شهرستان بابت برداشت‌های بی‌رویه از حساب‌های شهرداری گفت: یک از مشکلات جدی ما با تامین اجتماعی بابت طلب سال‌های گذشته است که شهرداران قبلی به این سازمان پرداخت نکرده و امروز بی‌رویه پول برداشت می‌کنند و ما را در انجام وظایف خود با مشکلات جدی روبرو ساخته‌اند.