برگزاری مراسم تجلیل از شهیدان حرم در رامشیر

خورنا شهید هادی کجباف مسئولیت سازمان‌دهی و آموزش برخی از نیروهای مدافع حرم را در سوریه  بر عهده داشت و به دست تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه بصری الحریر استان درعا به شهادت رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر پیش از ظهر امروز (یک شنبه) مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم با حضور گسترده مردم ،امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از حضور خانواده شهید  هادی کجباف اظهار داشت: مقام شهادت بالاترین مقامهاست و همانگونه که خداوند در قرآن می فرماید شهید بدون حساب وارد بهشت می شوند.

فرماندار شهرستان رامشیر نیز در مصاحبه با سیمای مرکز خوزستان به جایگاه شهید و شهادت اشاره کرد و تصریح نمود : برای دفاع از حریم اسلام مرزی وجود ندارد و رزمندگان اسلام برای دفاع از آرمانهای اسلام و شیعه در هر مکانی آماده جانفشانی هستند.

سعید فیوضی با بیان اینکه این باور و نگاه برگرفته از آموزه های دینی است و جزءاهداف انقلاب می باشد دفاع از مسلمانان در مقابل مستکبران از اهداف راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و نسل سوم می تواند از این شهادت درس اقتدار و مقاومت و ایثار بگیرد.

در ادامه سرهنگ ساجدی فر از همرزمان شهید کجباف به بیان خاطرات خود با شهید گرانقدر  شهید هادی کجباف پرداخت و همچنین سرهنگ احمدی فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب با اشاره به سابقه دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران شهادت را مایه عزت و افتخار و پایداری جوانان این مرز و بوم دانست.

در ادامه این برنامه اشعاری در مدح شهیدان حرم و محکوم نمودن اقدامات گروه تروریستی داعش توسط شعرای محلی به زبان عربی سروده شد و حاضرین انزجار خود را نسبت به داعش و حملات وحشیانه عربستان سعودی به یمن نشان دادند.

گفتنی است شهید هادی کجباف مسئولیت سازمان‌دهی و آموزش برخی از نیروهای مدافع حرم را در سوریه  بر عهده داشت و به دست تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه بصری الحریر استان درعا به شهادت رسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *