این نخل در هفتکل برای سردار سلیمانی +عکس

خورنا – فرشید مکوندی مالک منطقه گردشگری فرشید آباد هفتکل در اقدامی جالب برای دویست و پنجاه و سه شهید هفتکل و سی سردار شهید ایرانی درخت کاشت.

 

 

به گزارش خورنا از هفتکل، فرشید مکوندی مالک منطقه گردشگری فرشید آباد هفتکل در اقدامی جالب برای دویست و پنجاه و سه شهید هفتکل و سی سردار شهید ایرانی درخت کاشت.

 

 

وی همچنین جهت پاسداشت زحمات سردار قاسم سلیمانی یکی از نخل های این منطقه را نیز بنام این سردار ایرانی نامگذاری کرد.

 

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکلامیدواریم مسئولین با حمایت از افرادی همانند فرشید مکوندی علاوه بر حفظ محیط زیست یاد و نام شهدا را به نحو شایسته ای زنده نگهدارند.
گفتنی است منطقه فرشید آباد در روستای بن آسیاب قرار دارد و مکوندی در این منطقه بیش از دوهزار اصله انواع درخت کاشته و در طول شش سال گذشته بیش از دویست  میلیون تومان در این منطقه برای کاشت و نگهداری درخت  هزینه کرده است.
فرشید مکوندی پیش از این جهت شکار در این منطقه رفت و آمد می کرد اما او چند سالی است تفنگش را زمین گذاشته و با کاشت درخت وساخت  آبشخور محیط امنی برای پرندگان و وحوش ایجاد کرده است.

 

 

او اولین شکارچی ایرانی است که  تفنگ و شکار را کنار گذاشته و با پخش گزارش این حرکت زیبا ایشان در سال گذشته از صدا و سیما، شکارچیان دیگر استانها نیز به این ندا لبیک گفته و به جمع دوستداران محیط زیست پیوستند.

 

 

هفتکل دات کام / پژمان مرادی

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درفشی سلام بسیار عالی بود این فرهنگ که زحمت ایشان را ارج نهاد ماسپس گذاریم