مسئولان شهرستان شوش از فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی دوری کنند

خورنافرماندار شوش گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نباید در فعالیت‌های زودهنگام تبلیغاتی انتخابات شرکت کرده و یا از امکانات دولتی در این رابطه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، رضا نجاتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هرگونه فعالیت تبلیغاتی پیش از زمان رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی تحت هر عنوان ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌شود ضمن عمل به وظایف قانونی خود از اموال دولتی مراقبت کنند تا از بیت المال سوء استفاده نشود.

فرماندار شوش اضافه کرد: وظیفه مسئولان ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و صیانت از آرای مردم است لذا نباید در فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت کرده و یا از امکانات دولتی در این رابطه استفاده کنند.

نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود دستگاه‌های اجرایی شهرستان را ملزم به خرید از تولیدکنندگان داخلی کرد و گفت: مصرف کالاهای تولید داخل شهرستان و استان برای کمک به اشتغال و تولید منطقه خواهد بود و در این زمینه نقش بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت.

وی همچنین از پیگیری برای اجرای طرح‌های پل چهارراه شوش، پل زیرگذر بیمارستان نظام مافی، پل شهید ناجیان، پایانه مسافری تامین آب شهری و روستایی همچنین تکمیل سامانه روشنایی جاده شوش، دزفول و جاده کندرو چهار راه شوش و کوی ابوذر غفاری خبر داد.

فرماندار شوش در پایان اظهار امیدواری کرد با تعامل مردم شاهد کاهش اقداماتی غیرفرهنگی نظیر تیراندازی در مجالس عزا و عروسی در این شهرستان باشیم.