وضعیت تعطیلی جایگاه سی.ان.جی شهرداری رامهرمز روشن شود

خورنافرماندار رامهرمز با توجه به تعطیل بودن جایگاه سی.ان.جی شهرداری به علت بدهی گفت: این مشکل باید توسط مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر حل شود در غیر این‌صورت نسبت به جمع آوری جایگاه اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مصطفی سمالی ظهر امروز در جلسه هماهنگی انتقال صنوف پرسر و صدا به خارج از شهر اظهار کرد: در این شهرستان با یک سری معضلات سیستماتیک مواجه هستیم که اگر در زمان خودش تصمیم گیری می‌شد، هزینه‌ کمتری برای شهرستان متحمل می‌تراشید و مردم نیز در رفاه بیشتری بودند.

وی ادامه داد: با توجه به انجام نشدن این امور در دوره‌ها و سال‌های قبل، متاسفانه درگیر معضلاتی شده که باید با مدیریت و حوصله آنها را برطرف کرد تا مردم لذت زندگی شهری را احساس کنند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در همین راستا نیاز است کارها به صورت اصولی و ریشه‌ای انجام شود، تبعات و سختی‌های آن نیز تحمل شود، برخی از مشکلات را جدی‌تر گرفته و به صورت پیگیر وارد عرصه عمل شد.

سمالی افزود: این سختی‌ها و مشکلات را می‌توان با هم‌فکری و همراهی و با استفاده از نخبگان شهرستان و همیاری همه مردم حل کرد.

وی در پایان، با اشاره به تعطیل بودن جایگاه سی.ان.جی شهرداری رامهرمز به علت بدهی گفت: این مشکل باید توسط مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر حل شود در غیر این‌صورت نسبت به جمع آوری جایگاه اقدام شود تا مردم هم، انتظار خدمات دهی از این جایگاه را نداشته باشند و مدام معترض بسته بودن آن نشوند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *