آغاز تغییرات در دولت/ برخی استانداران توانایی کافی برای اداره استان ندارند

خورنا  یکی از مشاوران رئیس جمهور از آغاز تغییرات در دولت خبر داده است .

حسام الدین آشنا در گفتگو با یکی از رسانه های اصلاح طلب با اعلام این خبر گفته است: برخی استانداران توانایی کافی برای اداره استان ندارند .

وی گفته است: گزارش ها و بررسی های ما نشان می دهد که پس از انتخاب وزیر اطلاعات آرامش خوبی به فضای داخلی نشسته است.

در حوزه وزارت کشور رئیس جمهور با انتخاب وزیر کشوری که برای شخص رئیس جمهور مورد اعتماد بود و او را فراجناحی می دانست سعی کرد این پیام را به جامعه بدهد که با یک دوره توام با آرامشی مواجه خواهیم بود.

آشنا افزوده است: انتخاب استانداران هم عملا با موافقت هیئت دولت انجام می شود. فقط وزیر کشور و رئیس جمهور در این باره تصمیم نمی گیرند.استاندارانی که انتخاب شده اند مورد تایید هیئت دولت هستند و البته هیچ کس هم نمی تواند ادعا کند که بهترین انتخاب ها انجام شده است .

مشاور رئیس جمهور تاکید کرده است: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس جمهور روشن کرد که برخلاف تصور اولیه برخی استانداران توانایی کافی برای اداره استان ندارند .لذا تغییرات در دولت اتفاق خواهد افتاد هم در سطح وزرا و هم در سطح استاندارها .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس انصافا حبیب مدیر توانمند است ؟؟؟؟؟؟؟؟ کدام معیار؟ همه پرسنل سازمان میدانند آقای انصاری فقط به خاطر برادرش که نماینده هست در سازمان مانده است ایشان در طول ساعات کاری بدلیل بیکاری و عدم داشتن تخصص یا شعر میخواند یا چای سبز و دمنوش های مختلف درست میکند و افرا د بیکار مثل خودش را در اتاق جمع میکند ؟؟؟ برادران اهل سرندر و آبادان سنگ حبیب را به خاطر تعصب به سینه نزنید ؟ انصافا دست کدام از جوانان جویای کار گرفت و مشغول کرد ؟ در صورتی که خواهر زاده خود را که انسان بی سواد بوده در واحد خود مشغول بکار کرده است . آیا این خیانت نیست ؟