اولین همایش نماز رامشیر در سال جاری

خورنا فرماندار رامشیر گفت : در راستای برگزاری همایش استانی نماز در روز سه شنبه اولین همایش نماز شهرستان درسالن اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامشیر پیش از ظهر امروز فرماندار در جلسه شورای  اقامه نماز با اشاره به ادامه حملات وحشیانه آل سعود به مردم مظلوم یمن اظهار داشت :  حمایت از مردم مظلوم یمن وظیفه انسانی و شرعی ماست و حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه که همزمان با سراسرکشور در این شهرستان نیز برگزار شد نشان دهنده انزجار و محکوم کردن این حمله مزدورانه عربستان سعودی به کشور بی دفاع یمن است.

سعید فیوضی در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان  در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد تصریح کرد : در راستای برگزاری همایش استانی نماز در روز سه شنبه اولین همایش نماز شهرستان درسالن اداره فرهنگ وارشاد شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه درشهرستان رامشیردر خصوص گسترش فرهنگ نماز اقدامات موثری صورت گرفته  اهتمام بیشتر مسئولین را در این زمینه خواستار شد.

فیوضی اذعان داشت : با توجه به اینکه جوانان رامشیری در سال گذشته  توانستند رتبه های برتر کشوری و استانی را در مسابقات قرانی کسب نمایند از برگزیدگان قرآنی نیز تجلیل به عمل خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *