موقعیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند برتر است ؟ / بخش دوم

خورنا مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه حق دارند از آخرین تحلیلهای انتخابات مجلس دهم کسب اطلاع نمایند و بدانند موقعیت و محبوبیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم بین مردم برتر است ؟

اگر مردم از آخرین تحلیل انتخابات مجلس دهم در شوشتر ، گتوند و حومه مطلع باشند قطعا بهتر می توانند کاندیدای شایسته خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند .

صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر ، به جهت اطلاع رسانی و شفافیت از میزان مقبولیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در بین مردم و به جهت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، اقدام به انتشار آخرین تحلیلها از موقعیت انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم می نماید .

در زیر ، دومین بخش از آخرین تحلیلها و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم تا این لحظه منتشر می گردد که تقدیم حضور مردم قرار می گیرد :

در بخش قبلی آخرین تحلیل انتخاباتی عنوان شده بود که سیدمحمد سادات ابراهیمی تاکنون از مقبولیت بیشتری نسبت به دیگر رقبای انتخاباتی خود دارد و بخشی از دلایل این تحلیل آن است که سادات ابراهیمی دارای موضع سیاسی معتدل ، دارای دیدگاه نزدیک به دولت تدبیر و امید ، دارای دو دوره سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ، آشنایی با قوانین و مصوبات مجلس ، جوان بودن ، پیگیر بودن مشکلات دو شهرستان شوشتر و گتوند و غیره تنها گوشه ایی از برتریهای وی در انتخابات مجلس دهم می باشد .

اما آخرین تحلیلها از موقعیت انتخاباتی سردار گیلانی نشان می دهد که وی با وجود کاندیداتوری احتمالی خرم دل ، آملازاده و سرهنگ بازنشسته اسحاق عسکری از موقعیت شکننده تری برخوردار گشته است و احتمال می رود که سردار گیلانی نتواند با آملازاده ، خرم دل و سرهنگ اسحاق عسکری ائتلاف نماید زیرا هر کدام از این کاندیدای احتمالی برای خود دارای اعتبار و جایگاه می باشند و به سادگی حاضر به ائتلاف و کناره گیری از انتخابات به نفع سردار گیلانی نمی باشند .

تحلیلها نشان می دهد در صورتی که سردار گیلانی نتواند با سه کاندیدای دیگر یعنی سرهنگ اسحاق عسکری ، آملازاده و خرم دل ائتلاف نماید و آنها را به کناره گیری از صحنه انتخابات مجاب نماید شانس رقابت با سیدمحمد سادات ابراهیمی را نخواهد داشت .

سردار گیلانی که در دوره پیشین نتوانست حداکثر آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شوشتر و گتوند را به دست آورد به ناچار شکست انتخاباتی خود در برابر سادات ابراهیمی را پذیرفت و سعی می نماید تا در این دوره بار دیگر خود را در معرض آرای مردم و رقابت با سادات ابراهیمی قرار دهد که باید دید چقدر توان رقابت کردن با نماینده فعلی مجلس را دارد .

رقابت در صحنه انتخابات مجلس دهم برای همه کاندیدا بسیار دشوار می باشد و بسیاری از این کاندیدا با تحمل هزینه های مالی و غیرمالی نمی توانند بر صندلی مجلس شورای اسلامی تکیه کنند .

بخش بعدی تحلیل انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم در همین سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر به زودی منتشر می گردد ./

ادامه دارد …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *