امام جمعه آبادان: آبادانی ها لاف نمی زنند / برزیل که شش گل خورد دوستان برای من پیام تسلیت فرستادند!

خورنا امام جمعه آبادان در برنامه زنده تلویزیونی از آنچه مردم آبادان را به آن نسبت می دهند به خوبی دفاع کرد.

به گزارش خورنا به نقل از عصر آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور  امام جمعه آبادان که میهمان برنامه ” خوبی از خودتونه” شبکه دوم سیما بود در خصوص ویژگی های مردم آبادان حرف های جالبی زد.
وی گفت: اینکه گفته می شود مردم آبادان لاف می زنند را قبول ندارم.شاید یکی از دلایلی که این را به آبادانی ها نسبت می دهند بخاطر این است که باور بسیاری از موضوعات برای دیگران سخت است و فکر می کنند حرف های شان از سر اغراق است.
ابراهیمی ادامه داد: آبادان شهر اولین هاست و روزگاری که در تهران گواهینامه خودرو نبود ، در آبادان بود. اولین صدا وسیما ، فرودگاه ، سینما و … بسیاری از این دست ، در این شهر بوده است.بخاطر همین وقتی پیش دیگران از این واقعیت حرف می زنند متهم به لاف زدن می شوند چون طرف مقابل باور نمی کنند.
امام جمعه آبادان که با مزاح سخنان خود را دنبال می کرد البته به معروف بودن این شهر به برزیل هم اشاره کرد و یادآور شد: یادم هست وقتی تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال از آلمان شش گل خورد ، بعضی از دوستان برای من پیام تسلیت فرستادند.الیته ما هم کم نیاوردیم و جواب دادیم که این تیم دوم مان بود که فرستادیم و تیم اول همین جا در آبادان است.
وی همچنین تصریح کرد: جوانان آبادان و خوزستان سرشار از استعدادهای ناب است و علیرغم همه مشکلاتی که برای آنها وجود دارد باز هم در میادین مختلف حرف اول را می زنند.
ابراهیمی حرف های جالب دیگری هم زد که در ساعات آینده فیلم این برنامه در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.