مقتدایی: خوزستان با وجود بنادر و صنایع می‌تواند متحول شود

خورنااستاندار خوزستان گفت: وجود یک بندر یا یک صنعت می‌تواند عامل تحول در هر استانی باشد و این در حالی است که در خوزستان بنادر، پالایشگاه‌ها و صنایع بسیاری وجود دارد.

به گزارش خورنا، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز آموزش فنون اهواز، با اشاره به امکانات این مرکز اظهار کرد: در این مرکز فضای فیزیکی مطلوب و تجهیزات پیشرفته‌ای وجود دارد که باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا امکان تربیت فارغ‌التحصیلان و کارکنان پاسخگو در این مرکز فراهم شود.

وی اضافه کرد: نگاه ما این است که این مرکز بتواند خدمات ملی و بین‌المللی ارائه کند و در همین راستا مراحل فنی و آکادمیک مرکز آموزش فنون اهواز با وجود دانشگاه جامع علمی کاربردی کامل می‌شود.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: در استان امکانات آموزشی بسیاری وجود دارد، به طوری که از برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان غفلت می‌شود.

مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به همکاری مجموعه مدیران استان خاطرنشان کرد: زمانی که به استانداری آمدیم بر ویژگی‌ها و موقعیت خاص دانشگاه علمی‌کاربردی در ارتباط و پیوند آن با علم، آموزش و مهارت واقف بودیم و این ویژگی‌ها موجب شد از دکتر حسین‌زاده بخواهیم که ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان را بپذیرد و انتظار داریم در این مدت اتفاقات خوبی در استان رخ دهد.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه مراکز علمی شاهد ارتقای کیفیت آموزش در استان باشیم و افزود: وجود یک بندر یا یک صنعت می‌تواند عامل تحول در هر استانی باشد و این در حالی است که در خوزستان بنادر، پالایشگاه‌ها و صنایع بسیاری وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمال‌زاده مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حسین‌زاده رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان، خبیر معاون سیاسی اجتماعی، عماد معاون مدیریت منابع و توسعه انسانی استانداری خوزستان و زراءنژاد رییس شورای مشاوران در این بازدید استاندار را همراهی می‌کردند.