ساماندهی محور اهواز – رامهرمز – بهبهان/ ۲ خط پروژه پل دوم رامهرمز امسال تکمیل می‌شود

خورنامدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل شدن دو خط از پروژه بزرگ پل دوم رامهرمز به بهبهان بر روی رودخانه علاء این شهرستان خبر داد.

منوچهر رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز در حاشیه سفر به این شهرستان اظهار کرد: یکی از محورهایی که در دستور کار استاندار قرار دارد محور اهواز، رامهرمز، بهبهان است که محور اهواز به رامهرمز خوشبختانه طی چند سال گذشته تحول خوبی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که محور رامهرمز به بهبهان را هر چه سریع‌تر با استفاده از ماده ۵۶ قانون به سرانجام برسانیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: پروژه چهارخطه کردن اهواز به سه راهی کوپال و رامشیر نیز در دستور کار قرار دارد که با همکاری وزارت نفت تصمیم برای احداث یک قطعه ۱۲ کیلومتری در حال تصویب است.

این مسئول همچنین گفت: امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال جاری حداقل دو خط از پروژه پل دوم رامهرمز را به بهره‌برداری برسانیم.

رحمانی در پایان گفت: همه این‌ها منوط به تخصیص اعتبارات است ولی در بد‌ترین حالت، پیمانکار پروژه قول داده که بهره‌برداری از دو خط از پل را در سال جاری به سرانجام برساند.