آخرین خبر از فرودگاه جدید اهواز

خورنامعاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: احداث فرودگاه جدید کلانشهر اهواز، اتمام پروژه‌های عمرانی، رشد اثربخشی اعتبارات و رسیدگی به حاشیه شهرها از اقدامات مورد تاکید این معاونت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد سیاحی پیش از ظهر امروز طی نشست با هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه، هماهنگی و هم افزایی بیشتر و ارائه آماری در خصوص کارهای صورت گرفته و مشکلات و کاستی‌های پیش رو است.

وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام وزارت کشور نسبت به مسائل استان و عزم مسئولان استانی بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون خوزستان باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان از جمله کارهای مهم صورت گرفته در استان را ارتقای ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: متعاقب آن شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای راه‌های برون شهری و درون شهری استان در ایام نوروز ۹۴ نسبت به سال ۹۳ بودیم.

سیاحی همچنین پیگیری احداث فرودگاه جدید کلانشهر اهواز، تلاش در راستای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، افزایش کیفیت پروژه‌ها و رشد اثربخشی اعتبارات، رسیدگی به حاشیه شهرها و اهتمام به برگزاری جلسات شورای فنی و شورای ترافیک استان را از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام معاونت متبوع خود اعلام کرد.