دستگاه‌های اجرایی هندیجان اعتبارات تخصیصی به شهرستان را پیگیری کنند

خورنا وهاب شیرعلی : احمد جعفری‌نسب در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی، در گفت‌وگو با خبرنگارخورنا در هندیجان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان حاضر در جلسه کارهای خوبی در سال گذشته در شهرستان انجام شده که امیدواریم امسال بهتر از این عمل کنیم.
وی افزود: باید در ابتدا مشکلات و مطالبات مردم را بدانیم و سپس برای آن برنامه‌ریزی سال جاری را انجام دهیم تا هر چه بیشتر منطقه را به سوی عمران و آبادانی سوق دهیم.
فرماندار هندیجان اضافه کرد: باید بر اساس مطالبات مردم و تا جایی که قابل حل است، برنامه‌ریزی کنیم زیرا مردم از ما انتظار کار دارند و این حق طبیعی آنهاست.
جعفری‌نسب ادامه داد: البته باید پیشنهادهایی را که قابل اجرا هستند در شورای برنامه‌ریزی ارائه دهیم.
وی بیان کرد: مسئولان باید مشکلات شهرستان نظیر آب و فاضلاب روستایی و شهری، بهداشت، برق و غیره را به طور جدی پیگیری کنند زیرا مردم در این بخش‌ها با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند.
فرماندار هندیجان عنوان کرد: یک سری اعتبارات به شهرستان داده می‌شود اما متاسفانه از سوی دستگاه‌های و مسئولان اجرایی هندیجان پیگیری و دریافت نمی‌شود، که این روند جای سوال دارد.
وی بیان کرد: از مسئولان این شهرستان انتظار می‌رود که در سال جاری با جدیت اعتبارات اختصاصی به منطقه را پیگیری کنند و برای استقرار ادارات و ساختمان‌هایی که در این شهرستان هنوز مستقر نشده‌، همت کنند.