بخشدار چلو: پزشکان بعلت عدم آنتن دهی تلفن همراه حاضر به ماندن در اندیکا نیستند!!

خورن درمانگاه شیمبار که جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را تحت پوشش خود دارد،متاسفانه بعلت عدم آنتن دهی تلفن همراه در بسیاری از روزها از نبود پزشک رنج میبرد و این موضوع باعث اعتراض مردمی شده است.

به گزارش هماخوزستان به نقل از اندیکانیوز:بخشدار چلو از عدم تمایل پزشکان برای ماندن در بخش چلو شهرستان اندیکا بعلت عدم آنتن دهی تلفن همراه خبر داد.

عزت الله براتی  ضمن انتقاد از وضعیت پوشش تلفن همراه در بخش چلو شهرستان اندیکا اظهار داشت:متاسفانه بعلت عدم پوشش تلفن همراه،مردم این بخش با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و این وضعیت حتی باعث مهاجرت عده ای از مردم این منطقه به شهرهای مجاور شده است.

وی در ادامه افزود:یکی از مهمترین مشکلاتی که بعلت عدم آنتن دهی تلفن همراه با آن مواجه شدند،عدم تمایل پزشکان برای حضور در این مناطق میباشد که این موضوع باعث شده است طی چند ماه گذشته شش پزشک محل کار خود در درمانگاه شیمبار را ترک کنند.

براتی اظهار داشت:در بعضی مواقع،وقتی پزشک درمانگاه،با نارضایتی و بعلت کمبود امکانات از جمله عدم آنتن دهی تلفن همراه محل کار خود را ترک میکند،یک فاصله زمانی ۴۰ روزه طی میشود تا پزشک جایگزین معرفی شود و در طی این مدت،مردم منطقه مجبور به پیمودن مسافت ۳۰ کیلومتری و حضور در درمانگاه چلو میشوند.

بخشدار چلو افزود:درمانگاه شیمبار که جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را تحت پوشش خود دارد،متاسفانه بعلت عدم آنتن دهی تلفن همراه در بسیاری از روزها از نبود پزشک رنج میبرد و این موضوع باعث اعتراض مردمی شده است.

ا