با حضور مسئولان شهری و استانی

شهردار جدید شادگان معارفه شد

خورنامراسم معارفه «حسن مزبانی‌پور» به عنوان شهردار شادگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، مراسم معارفه حسن مزبانی‌پور شهردار شادگان عصر امروز با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، امام جمعه شادگان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از مسئولان محلی و شهروندان برگزار شد.

از ظرفیت‌های موجود شادگان استفاده شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در این جلسه، عامل اصلی پیشرفت امور را درک متقابل یکدیگر و تعامل خواند و شورای شهر و شهردار را برای رفع مشکلات موجود در حوزه شهری به این مهم فراخواند.

پیمان کاظمی‌نژاد اظهار کرد: تعامل و همکاری اعضای شورای شهر با شهردار، نخستین گام مهم و ارزشمند در راستای پیشرفت آن شهر خواهد بود، چرا که همه ما مسئولان باید در چارچوب قانون تمام نیازهای مردم را رفع و رجوع کنیم.

وی افزود: شهرستان شادگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که برای کسب درآمد باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

اهتمام ویژه همه مسئولان برای توسعه شادگان

فرماندار شادگان در ادامه این مراسم گفت: مردمی که برای پیروزی و تثبیت نظام مقدس جمهوری تمام داشته‌های خود را تقدیم اسلام کرده‌اند، شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند و باید مسئولان تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات آنها به کار گیرند.

بهروز فرج‌اللهی در ادامه خواستار اهتمام ویژه همه مسئولان برای توسعه شادگان در عرصه‌های مختلف شد و اضافه کرد: همه باید کمک کنند تا این شهر توسعه یابد و با اجرای پروژه‌های مختلف شاهد بهبود وضعیت این شهر باشیم.

وی تصریح کرد: شهردار جدید نیز مسئولیت سخت و دشواری دارد که باید با استفاده از خرد جمعی و به کارگیری همه نیروها، زمینه توسعه شادگان را سرعت بخشید.

لزوم توجه مضاعف مسئولان استانی به اختصاص اعتبارات

امام جمعه شادگان نیز در این مراسم خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان استانی در اختصاص اعتبارات، برای عمران و آبادانی این شهر با توجه به پراکندگی و نبود منابع درآمدی کافی شهرداری شد.

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی همچنین تعامل شهرداری، شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های اجرایی را برای رفع مشکلات مردم مهم دانست و ساماندهی خیابان‌ها، معابر و آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی، زیباسازی شهر و مدیریت بر روند ساخت و سازها را از مهمترین نیازهای این شهر بیان کرد.

وی با بیان اینکه باید قدر مردم را دانست و به ملت به خاطر ایستادگی و صبرشان به بهترین شکل خدمت کرد، تصریح کرد: از شهردار جدید شادگان نیز انتظار می‌رود که مشکلات موجود را با همدلی و همفکری حل کند.

رمز موفقیت در کارها تعامل و وحدت است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر اعضای شورا با شهردار برای پیشرفت و آبادانی شهر شادگان شد.

عبدالله تمیمی، رمز موفقیت در کارها را تعامل و وحدت عنوان کرد و افزود: باید در راه خدمتگزاری به مردم تلاش فراوانی داشته باشیم.

وی یادآور شد: شهروندان شادگانی لایق خدمت رسانی هر چه بیشتر برای داشتن شهری آباد و توسعه یافته هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم حکم شهردار جدید شادگان از سوی مسئولان حاضر در مراسم به حسن مزبانی‌پور اهدا شد.