لیگ دسته ۳ فوتبال کشور؛ شهرداری بندماهشهر مساوی کرد و دوم ماند

خورنا تیم فوتبال شهرداری ماهشهر یک تساوی خانگی دیگر را در رقابت‌های دسته سوم باشگاه‌های کشور تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در هفته هیجدهم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور صبح امروز تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در خانه مقابل نفتون مسجدسلیمان تن به تساوی یک بر یک داد تا فقط یک امتیاز از بازی خانگی خود به دست آورد.

زردپوشان ماهشهری با توجه به میزبانی و وضعیت جدول به دنبال کسب سه امتیاز بازی بودند ولی شاگردان احسان قاضی در تیم نفتون مسجدسلیمان با هوشیاری خط دفاع، درخشش دروازه بان خود و کشتن وقت به هر شکل ممکن صاحب یک امتیاز بازی شدند تا دست خالی ماهشهر را ترک نکنند.

در این مسابقه در دقیقه ۸۰ بازی شهرداری ماهشهر صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کاوه مختاری نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند.

رضا شریفی دروازه بان سابق شهرداری ماهشهر درون دروازه تیم نفتون مسجدسلیمان چهره شاخص میدان بود وی چند موقعیت خطرناک از تیم شهرداری گرفت و با مهار ضربه پنالتی بازی خوب خود را تکمیل کرد.

در حالی که از سوی داور مسابقه هشت دقیقه وقت تلف شده منظور شده بود، سیروس کریمی‌نژاد در دقیقه ۱+۹۰ برخلاف روند بازی روی یک ضد حمله دروازه شهرداری را گشود اما فرشید پاداش بازیکن تعویضی ماهشهر در دقیقه ۴+۹۰ دروازه تیم نفتون را گشود تا مانع از شکست خانگی تیمش شود.

امیررحمتی به عنوان داور اول این دیدار با کمک امیر ایزدی و رسول الوندی هر سه از اصفهان قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و عبدالرضا آلبوغبیش به عنوان داور چهارم و حسن علی مرادی به عنوان نماینده فدراسیون در کنار زمین حضور داشتند.

این بازی هفت اخطاری و یک اخراجی در پی داشت که اکبر عباس‌زاده از تیم نفتون مسجدسلیمان در دقیقه ۴+۹۵ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

درگیری ناظر بازی با پزشکیار تیم نفتون مسجدسلیمان در نوع خود قابل توجه و جالب بود.

تیم شهرداری ماهشهر با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم آرمان کارا شیراز در رده دوم باقی ماند، همچنین تیم نفتون مسجدسلیمان با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شهرداری ماهشهر در هفته نوزدهم لیگ دسته سوم کشور روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه دهکده المپیک به مصاف پرسپولیس زاهدان می‌رود.