فرماندار روحانی در میتینگ سیاسی احمدی نژاد چه می کرد؟! / از «میزبانی تمام عیار آقای فرماندار» تا «حاضران در جلسه شبانه احمدی نژاد»

خورنااخبار رسیده به «انتخاب» از نقش حمایتی ویژه فرماندار بابل از گردهمایی اخیر محمود احمدی نژاد در این شهرستان حکایت دارد.

به گزارش «انتخاب»، پنجشنبه اخیر محمود احمدی نژاد گردهمایی ویژه ای در بابل برگزار کرد و نشست های مختلفی با برخی همفکرانش در این شهرستان داشت.

یک منبع مطلع و از فعالین سیاسی در این مورد به خبرنگار ما گفت: فرمانداری بابل فضای بسیار ازادی برای تبلیغات در اختیار طرفداران احمدی نژاد قرار داد.

وی افزود : علیرغم برخی محدودیت ها که برای برگزاری مراسم دیگر طیف های سیاسی در استان مازندران وجود دارد، اما جناح شکست خورده انتخابات بدون هیچ گونه محدودیتی مراسم خود را در فضایی کاملا ویژه برگزار کردند و پس از پایان مراسم برخی بزرگان استان مازندران تا پاسی از شب در منزل یکی از مسئولین سابق دولت و با حضور محمود احمدی نژاد تشکیل جلسه دادند.

این منبع مطلع افزود: بسیاری از مسئولین شهرستان بابل به ویژه اقای ملایی فرماندار ویژه و معاون استانداری مازندران در این مراسم، حضور داشتند.

وی ادامه داد: بجز مقامات مختلف فرمانداری، برخی فرمانداران و بخشداران که از دوره احمدی نژاد همچنان مشغول فعالیت هستند، در جلسه خصوصی با احمدی نژاد شرکت کردند.