احداث پل عابر مکانیزه اندیمشک در آینده‌ای نزدیک

خورناشهردار اندیمشک از احداث پل عابر مکانیزه با اعتبار ۶ میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

محمدرضا پاپی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: پل عابر مکانیزه در راستای رفاه حال شهروندان با اعتبار ۶ میلیارد ریال در جاده اصلی اندیمشک به تهران احداث خواهد شد.

وی افزود: با احداث این پل مناطق کوی فرهنگیان و کوی ولایت این شهر که از مناطق پرجمعیت شهری به شمار می‌روند و در حاشیه جاده اصلی اندیمشک به تهران قرار دارند به هم متصل خواهد شد.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: احداث این پل موجب آسان شدن عبور و مرور شهروندان و همچنین کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای در این مسیر پر تردد خواهد شد.

پاپی در ادامه، به بخشی از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اشاره کرد و گفت: احداث کانال کوی ولایت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، آسفالت بلوار ۳۰ متری ولایت با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، بهسازی، آماده سازی و زیرسازی، جدول بندی و روشنایی کوی رسالت، لکه گیری معابر کوی رسالت و کوی ولایت با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی ترمینال بزرگ اندیمشک از جمله پروژه‌های در حال تکمیل شهرداری است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین احداث یک حلقه چاه عمیق برای تأمین آب خام فضای سبز، احداث پارک محله‌ای کوی رسالت، احداث پارک درزین خانه، بهسازی، زیباسازی و کاشی تزیینی پل کوی شهدا، آسفالت بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع خیابان‌های سطح شهر، بهسازی آرامستان کوی لور و احداث آب نمای ورودی بهشت زهرای کوی لور نیز از دیگر برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اندیمشک است که به زودی در این شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ما خدمت رسانی صادقانه و خالصانه را برای خود افتخار می‌دانیم تصریح کرد: در حال حاضر با شناسایی نقاط ضعف و با بهره گیری از مشاوران و کارشناسان، در حال اولویت بندی طرح‌های خدمات رسانی هستیم و خوشبختانه در همین مدت با همکاری مسئولان و پرسنل شهرداری توانسته‌ایم برخی کارهای عمرانی و خدماتی را در سطح شهر انجام دهیم.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: مطمئنا شهروندان شاهد این فعالیت‌ها هستند، اما این اقدامات را برای شهروندان کافی ندانسته و همه تلاشمان را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به‌کار خواهیم بست تا شاهد رشد و توسعه شهر اندیمشک در همه زمینه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی باشیم.

وی در پایان خواستار همکاری مسئولان و شورای تامین شهرستان برای حل مشکل عوارضی میوه و تره‌بار این شهر و راه‌اندازی مجدد آن به عنوان یکی از منابع درآمدی شهرداری در راستای ارائه خدمت بهتر به شهروندان شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *