مقتدایی: حدود ۶ فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد

خورنا استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه فرمانداران استان حدود ۶ فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. درحوزه مدیران سیاسی و اجتماعی استان نیز مدیرانی که دیدگاه آنان با دولت تدبیر و امید منطبق است منصوب خواهند شد.

به گزارش خورنا به نقل از خبرنگار شوشان ؛ عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تغییراتی در حوزه فرمانداران و مدیران سیاسی و اجتماعی در ستاد استانداری و برخی از مدیران کل حوزه سیاسی و اجتماعی استان خوزستان انجام خواهد شد.
مقتدایی بیان داشت: این تغییرات با هدف تقویت بعد کارشناسی و صیانت از آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صورت خواهد گرفت.
 استاندار خوزستان ادامه داد: باید از زمان باقی مانده تا دولت تدبیر و امید بهره لازم را برای رسیدن به اهداف دولت بکارببریم و در این زمینه درصدد هستیم که مدیران همسو با تفکر دولت تدبیر و امید را در دستگاه اجرایی استان تقویت و منصوب کنیم.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان بار دیگر بر ضرورت تعیین روسای دانشگاه های استان تاکید کرد و گفت: طولانی شدن دوران سرپرست در دانشگاه های استان زیبنده وزارت علوم جمهوری اسلامی نیست.
استاندار خوزستان گفت: بعد از تغییر هر دولتی ، تغییر مدیران دولتی امری رایج در تمامی کشورهاست. البته آن دسته از مدیران که در حوزه تخصصی و اقتصادی مسئولیت دارند کمتر دستخوش این تغییرات هستند. اما تغییرات در حوزه مدیران سیاسی و اجتماعی علی الاصول باید صورت گیرد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان یادآورشد: ۳۵ دانشگاه در حال حاضر با سرپرست اداره می شود و باید در این زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود تصمیات لازم را در خصوص تعیین روسای دانشگاه ها اتخاذ کند.مقتدایی ادامه داد: ادامه این روند به کاهش تولید علم و اقدامات پژوهشی را به دنبال دارد.
استاندار خوزستان بیان داشت: در حوزه فرمانداران استان حدود ۶ فرماندار تغییر و یا جابجا خواهند شد. درحوزه مدیران سیاسی و اجتماعی استان نیز مدیرانی که دیدگاه آنان با دولت تدبیر و امید منطبق است منصوب خواهند شد. اما در حوزه مدیران تخصصی و اقتصادی منتطر تصمیمات وزارتخانه های متبوع آنان خواهیم بود.