پاسخ به ابهامات فعالیت خورنا در اندیمشک

پاسخی دوستانه به “انتقادات اصلاح طلبان اندیمشک از خورنا”/ به قلم سرپرست حوزه خبری خورنا در اندیمشک

محمد امین جمشیدی – خورنا همزمان با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی شاهد موج های فراوان سیاسی و ضد اخلاقی علیه طیوف مختلف فعال اجتماعی و رسانه ای هستیم هر کدام از طیوف فکری بر خلاف اندیشه اسلامی و باور آیینی ما سعی بر یک رقابت مبتنی بر ضد اخلاق و با محوریت اتهام و تخریب دارند …

مجموعه خبری خورنا و نمایندگی این پایگاه خبری خورنا در شهرستان اندیمشک، به عنوان یک رسانه مستقل و پر مخاطب از این فضای آلوده تهمت و ارعاب به دور نیست و متاسفانه در طول این چندماه اخیر برخی به جهت تاثیر منفی بر فعالیت خورنا انگشت اتهام را بر مجموعه خبری شهرستان اندیمشک این پایگاه اطلاع رسانی نشان رفته اند.

حال به عنوان سرپرست حوزه خبری خورنا در اندیمشک به عنوان فعال ترین سروریس خبری شهرستانی خورنا توضیحاتی کوتاه  را در جهت پاسخ به ابهامات برخی از دوستان در جهت وامداری ما به جریان سیاسی خاص توضیحاتی ارایه می دهیم:

۱-  متاسفانه بعد از انتشار سه مطلب تازه منتشر شده موج حمله های به دور از عقل و منطق به مجموعه نمایندگی خورنا در اندیمشک تشدید شده است. حال بنده از مجموعه بازدید کننده گان عزیز می پرسم آیا مطالب جدید منتشر شده در راستای منفعت اصلاح طلبان هست یا خیر ؟ آیا این مطالب در جهت تقویت مواضع اجتماعی اصلاح طلبان نبوده است؟

۲- « … فَاِنَّهُ لَوْ لَا النِّسْیَانُ لَمَا سَلَا اَحَدٌ عَنْ مُصِیبَهٍ وَ لَا انْقَضَتْ لَهُ حَسْرَهٌ وَ لَا مَاتَ لَهُ حِقْدٌ وَ لَا اسْتَمْتَعَ بِشَیْ‏ءٍ مِنْ مَتَاعِ الدُّنْیَا مَعَ تَذَکُّرِ الْآفَاتِ وَ لَا رَجَاءُ غَفْلَهٍ [رَجَا غَفْلَهً] مِنْ سُلْطَانٍ وَ لَا فَتْرَهٌ [فَتْرَهً] مِنْ حَاسِدٍ اَ فَلَا تَرَی کَیْفَ جُعِلَ فِی الْاِنْسَانِ الْحِفْظُ وَ النِّسْیَانُ وَ هُمَا مُخْتَلِفَانِ مُتَضَادَّانِ جُعِلَ لَهُ فِی کُلٍّ مِنْهُمَا ضَرْبٌ مِنَ الْمَصْلَحَه: اگر نسیان نبود؛ هیچ گاه کسی از مصیبت ها جدا نمی شد و حسرت هایش پایان نمی پذیرفت و کینه هایش از بین نمی رفت و از متاع دنیا با یاد داشتن آفت های آن، لذّتی نمی برد و امیدی به غفلت سلطان و آرام نشستن حسود نمی بود؛ نمی بینی که حافظه و نسیان که دو چیز مختلف و متضادّند، در انسان تعبیه شده اند و برای هر یک، مصلحتی در نظر گرفته شده است؟» شایسته است قبل از توصل به آفت حسادت و دوری از تفرقه سعی بر جذب حداکثر داشته باشید چرا که اتحاد اصلی لازم در استمرار نظام اسلامی با قدرت و صلابت دو چندان و حیات نگرش اصلاح طلبی با شرایط و فشارهای اخیر برون منطقه ای بر کشور نشای از ظلم و بی تدبیری دشمنان انقلاب است .

۳- نگاهی اجمالی و گذرا به مجموعه اخبار انعکاس یافته در خورنا گواه پوشش رسانه ای تمامی بخش های اجتماعی و فکری اندیمشک به نحو احسنت است و با یک نگاه اجمالی به اخبار منعکس شده می توانید سندیت گفتمان ما را با نگاه خود بر باور قضاوت بگذارید. البته که خورنا به مجموعه اصلاح طلبی ارادت و نگاه ویژه دارد، اما مسئولیت ما پیش از هرچیزی، اطلاع رسانی است.

۳- امام صادق علیه السّلام فرمودند:« یَقُولُ اِنَّ مِمَّا اَعَانَ اللَّهُ عَلَی الْکَذَّابِینَ النِّسْیَانَ: از جمله کمک هایی که خدا در مورد دروغگویان می کند؛ فراموشکاری آنهاست.» حال که شما انگشت اتهام را به سوی مجموعه خورنا نشانه گرفته اید از شما می پرسم اگر اگر حافظه کوتاه مدت شما در جهت کسب منفعت سیاسی و اجتماعی از گروه های سیاسی در گذشته را فراموش کرده است و حال سعی دارید خورنا را همسوی خود در گذشته کنید! بدانید شهر اندیمشک مملو از اندیشه های پاک جوانان خوش آتیه است پس شهر، اندیشه و باور شما را فراموش نخواهد کرد.

۴-  خورنا بر خلاف اندیشه وام دارانه شما که الوده به زر و سیم و پست عنوان است حاصل فکر و زحمت اندیشه جوانان پاکی است که اندیشه شان باور پاک و نگاهشان قلمشان است و هیچ گاه خورنا خود را وام دار گروه و فکری خاص قرار نداده است و هر مطلب منتشر شده در این پایگاه حاصل همفکری تیم تحریره و نظارت بخش های مختلف خبری است. امری که نگاه انحصار طلبانه شما آن را باور ندارد و در منطق شما فعالیت اجتماعی صرفا با نگاه به انتخابات مجلس و شکست پی در پی ناشی  از بی تدبیری گسترده شما در عرصه رقابت عمومی است.

۵- خورنا خود را وام دار مردم و احقاق حقوق اجتماعی و سیاسی نسل جوان بر مبنای منطق اسلامی و باور آیینی و گقتمان رهبری می داند و بر تبلور باور و منطق عقلانیت و تدیبر تاکید دارد! حال خورنا در جهت انعکاس کدام اخبار شما و فعالیت اجتماعی شما پاسخ منفی داده است که مجموعه فعالین این رسانه مستقل را وام دار احزاب سیاسی خاص می دانید ؟ آیا مطلبی از شما به دست نمایندگان خبری خورنا رسیده است و منتشر نشده است؟ و بازهم مثل گذشته تاکید می کنم خورنا به نحو کمال با توجه به رسالت و ظرفیت بالای رسانه ای خود آمادگی انعکاس تمامی اخبار بخش های اجتماعی شهرستان اندیمشک را بدون توجه به انحصار فکری و اجتماعی و در قواعد عرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد. از نظر ما، تمام مردم اندیمشک حق ابراز اندیشه و ارایه گفتمان خود را به نحوی مطلوب دارند.

۶- اخلاق حسنه رمز موفقیت مومن محسوب می‌شود و پیامبر اکرم(ص) نیز با همین اخلاق حسنه و خوب خود توانست دل ها را جذب اسلام نماید … پس بدایند تاکید بر ایجاد موج های منفی بر حمله های مجازی و رسانه ای به مجموعه فکری خورنا حامل شکست های متعدد شما در عرصه های مختلف اجتماعی و پیگیری حقوق نه از منطق … و نه از رقابت سالم سیاسی است… چرا که شما در رقابت سالم سیاسی و توان و توازن برابر راهی جز شکت در کارنامه فعالیت خود نمی بینید ! اما بدانید خانواده خورنا بر پایه منطق اسلامی و گفتمان رهبری بر نگرش اصلاح طلبی بر قانون تاکید دارد و خود را خادم اهل بیت می داند و اگر در ذهن شما خدمت به اهل بیت و نامیدن اماکن مقدس به نام های کوچک و به دور از اخلاق یک افتخار است… افتخار خورنا و توان این مجموعه زدودن اندیشه نا پاک و ضد ارزش شما از شهر یکهزار شهید اندیمشک است… و خورنا نگرشی جز پاسداری از ارزش های آیینی انقلاب اسلامی در منظر فعالیت خود به تصویر نمی کشد! و طبعا سرچشمه تمامی شکست های پی درپی شما در دست یابی به نتایج موثر در رقایت های سیاسی و اداری از این نگاه غلط شما که نگاهی نادرست به واقعیات نظام اسلامی و سنگران کرخه و دز دارید… سر چشمه می گیرد.

در پایان امید است فعالین حقیق و خالص اصلاح طلب شهرستان اندیمشک و کشور و تمامی ظرفیت فکری منطقه در سال جدید همچون گذشته با تاکید بر منطق وحدت و هم دلی زمینه شکوه مشارکت گسترده و همبستگی ملی را همراه با هم و در یک رقایت سالم سیاسی در انتخابات مجلیس پیش رو فراهم کنیم و اجازه عرض اندام به منفعت گرایان و کاسبان و شکست خوردگان زایل سیاسی ندهیم چرا که تاریخ ایران اسلامی ناظر عملکرد ماست و من، محمد امین جمشیدی سرپرست حوزه خبری خورنا در اندیمشک و برادر کوچک شما آمادگی خود را با تمام توان در جهت توسعه و مشارکت و همفکری با منتقدین را در فضای منطقی و محترم در جهت ارایه توضحیات لازم اعلام می کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجتبی میرعالی با سلام بنده هم با نظر جناب جمشیدی موافقم متاسفانه عده ای واپس گرا گرگ صفت در لباس اصلاحات به تارج ثروت های فکری و اجتماعی و شهری مشغول شده اند در انتها از جناب جمشیدی عزی هم سپاس گذارم چون جدا عرض می کنم با توجه به اینکه شناختی از ایشون ندارم ولی ایشون فرد بسیار فعال و انرژیک هستند و این حواشی اخیر هم صرفا به خاطر فعالیت و تلاش های بی دریغ ابشون چون که خورنا در رسانه های اندیمشک به روشنی می درخشد....
  • رسول میر ای کاش خورنا هم مثل نود نظر سنجی داشت تا مردم قاضی عملکرد خورنا باشند ولی شخصا با شناختی که از آقای جمشیدی دارم ضمن خسته نباشید ویژه ایشون رو از چهره های موفق خبری اندیمشک و جوانان پر آتیه اینده می دونم و امیدوارم فرصت تبلور توان و اندیشه خودشون به شکل مطلوب در اینده شهر داشته باشند... چرا که تنها فردی که این روزها خبر رو در فحوای حرفه ای دنبال می کنه ایشون و تمامی واقایع عمرانی و اجتماعی اندیمشک پوشش می ده...
  • Mow3en مطلبی که اقای گودرزی در سایت خورنا زده خودش گواه همه چیه امروز شاهد این بودم که دوان دوان داشتن میدویدند به که عکس بگیرن از مراسم به اصطلاح روز مادر در فرهنگیان خندم میگیره
  • رضا دورقی یک سوال دارم اگر اصلاح طلبان اندیمشک ادعای موفقیت دارند پس چرا اندیمشک ۱۶سال از نماینده اصلاح طلب علی رغم بستر و ظرفیت بالای شهر بی بهره بوده است؟ شاید هادی گودرزی ۱۶ سال پیش هم داشته به آقایاون مورد نظر شما خدمت رسانی می کرده؟ پس منطقی باشید ایراد از خود ماست
  • جعفری اصلاح طلبی در اندیمشک برای عده ی خیلی خیلی کمی نان و آب داشت ولی تمام شد ودیگربرنمی گردد. ماباید به فکر نان باشیم که خربزه آب است .
  • جعفری چرا خبرمرگ یک دانشجو دراندیمشک بایکت شد و کسی از آن خبری نداد ؟