انتقاد تند و بی سابقه صید عیسی دارایی از مذاکرات هسته ای

نماینده اندیمشک: جوجه ها را آخر پاییز می شمارند / مردم خودشان قضاوت می کنند

خورنا: صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص توافق لوزان اظهار داشت:انرژی هسته ای که در زمان خاتمی کلنگ خورد آیا فکر آینده را نمی کردند؟اگر خوب بوده که خوب است ولی اگر بد است پس چرا انجام دادند؟

وی ادامه داد:چرا امروز باید روی میز مذاکره بنشینیم تا همه مسئولین ما این اوضاع را تفسیر کنند که بردیم یا باختیم؟
نماینده مردم اندیمشک گفت:آقای روحانی و ظریف در جریان برنامه هسته ای ایران در زمان خاتمی بودند اگر کار بدی بود همان روز جلویش را می گرفتند که امروز به اینجا کار نکشد اما اگر کار خوبی بوده پس باید بر مواضع خود بمانیم.
وی اضافه کرد:از اقای ظریف پرسیدند حاضرید با منتقدین مذاکرات مناظره کنید گفت “فعلا نه ، بعد از اتمام مذاکرات حاضرم” بعد از پایان مذاکرات که دیگر مناظره و گفتگو فایده ای ندارد امروز باید حرفهای منتقدین را شنید که اگر حرف درستی شنید بتواند در تیرماه مدنظر داشته باشد.
دارایی تصریح کرد:خیلی از مسائل این توافق در لفافه است و گفته نمی شود باید با مردم صادق بود این مردم انرژی هسته ای را می خواهند ولی امروز از ۲۰ درصدی غنی سازی آن را به ۳ درصد در توافق کاهش داده اند.
وی ادامه داد:تعریف دشمن از این توافق چیز دیگری است درحالیکه توافق که دیگر نباید جای تفسیر داشته باشد آنقدر باید روشن باشد که جای برداشت های مختلف در آن نباشد.
نماینده مردم اندیمشک خاطر نشان ساخت:مردم خودشان قضاوت می کنند که آیا از ۲۰ درصد غنی سازی به ۳ درصد رسیدن برد در مذاکرات است یا باخت.
وی افزود:برای لغو تحریم ها هم دشمن مسائلی مثل موشک های بالستیک و حقوق بشر را مطرح کرده است در حالیکه اگر واقعا تحریم ها لغو می شوند باید رک و پوست کنده اعلام کنند.
دارایی گفت:مردم باید نتیجه مذاکرات را لمس کنند نه اینکه فقط یک تکه کاغذی باشد به قول معروف جوجه ها را آخر پاییز می شمارند پس صبر می کنیم تا ببینیم ته این توافق چه می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس این آقا بهتراست اول فکر کند بعد حرف بزند
  • محمد حرف ایشان قبل از بیانات حضرت اقا بوده و حضرت اقا هم فرمودندببینیم نتیجه چه میشود/پس سخنان ایشان همسو با حضرت اقا بوده/ احسنت برشما