وقتی جوجه های پاییزی در بهار شمردنی می شوند

تمام مخالفان توافق هسته ای از تل آویو تا….!

خورنا : در حالیکه فضای داخلی کشور هم از فراز و نشیب‌های مذاکرات هسته‌ای بی‌نصیب نمانده و همواره مخالفت‌هایی و موافقت‌هایی پیرامون مذاکرات هسته‌ای بروز کرده است.

منتقدان مذاکرات هسته‌ای و به ویژه توافق ژنو در داخل که بعد از برگزاری همایشی تحت عنوان «دلواپسیم» به نام دلواپسان مشهور شدند اصلی‌ترین مخالفان مذاکرات هسته‌ای به شمار می‌روند..

اما مذاکرات هسته ایران در خارج از مرزهای کشورمان هم مخالفینی دارد که شناخته شده ترین آنها رژیم صهیونیستی و سناتورهای جمهوری خواه آمریکا هستند.

در حالیکه این تفاهم‌نامه موجی از شادمانی گسترده‌ای در میان مردم ایجاد کرده است و درحالی که هزاران نفر از مردم به خیابان ها آمدند و جشن گرفتند و بیشتر آحاد مردم به شیوه های مختلف قدردان زحمات و تلاش های بی وقفه دکتر ظریف بودند.

اما امروز در خبرها شنیدیم که نماینده شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی آقای صید عیسی دارایی با زیر سوال بردن حسن روحانی و آقای دکتر ظریف این تفاهم نامه را یک تکه کاغذ خواند و اظهار کرد جوجه ها را آخر پاییز میشمارند!!!

حال که رهبر فرزانه انقلاب، امسال را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهادند ، انتظار میرفت که مسولان این فرمایشات را بر دیده نهند و در جهت تقویت دولت گام بر دارند تا مبادا اینگونه اظهارات ، چراغ امیدی را که در دل مردم روشن کرده بود را به یاس و نومیدی تبدیل کند.
در صورتیکه همگان میدانند ساعت‌ها تیم مذاکره‌کننده هسته ای ما بر روی کلمه به کلمه تفاهم‌نامه زحمت کشیدند.
و درحالیکه رهبری اشراف کامل بر این مذاکرات داشتند و حتی در این روزها اکثر سران نظام از قبیل سردار فیروز آبادی، سردار جعفری فرمانده سپاه، جناب لاریجانی ریاست مجلس و طیفهای مختلف سیاسی و مردمی از این تفاهم نامه حمایت و از تیم مذاکره کننده تشکر کردند.
اما متاسفانه جناب دارایی با مردم شادمان از تفاهم هسته ای و مسولان بلند پایه نظام همسو نیست و ما را به انتظار دعوت میکند در حالیکه در ابتدا از این تفاهم نامه انتقاد می کند.
در پایان:
جناب صید عیسی دارایی “دلواپس” عزیز، نگران نباش و مطمن باش سواد دیپلماسی دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای از سواد شما بیشتر است.

 

نویسنده : هادی گودرزی 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امید متاسفم برای خورنا که نشناخته داره از بیت شهلا خط میگیره و علتش هم کسانی که نمایندگان این پایگاه خبری هستند در شهرستان کسانی که دوازده سال خاتمی و هاشمی رو کوبیدند و الان شدند تریبون خورنا و رو موج اصلاح طلبی سوارند. و فردا روز هم دوباره دست راست فریدون حسنوند و اصولگرایی.....این چندمین باره که خورنا وسیله و تربیون کسانی شده که سالها جیره خوار خان نعمت کسانی بودند که تو نیویورک و هشتاد هشت تهران معلوم بود و هست چکاره است همون کسی که در همه اختلاس های رو شده یه پای ثابت قضیه است
    • محمدرضا با سلام جناب امید واسه بنده یه سوال ایجاد شده اینکه شما چرا با یه اسم سه نظر منتشر کردی؟ دوم الان این مطلب چه ربطی به حسنوند داره مطلب این بنده خدا که یک نماینده اصولگرا رو کوبونده چرا جو میدی ؟
  • امید تا جایی که یادمون هست نگارنده دست راست دلواپس دیگه ای بودند که ایشون هم نطق های پیش از دستورش علیه هاشمی و خاتمی عزیز فراموشمون نشده ......مگر فریدون حسنوند هم قطار جناب احمدی نژاد نبودند در نیویورک؟؟؟امروز یاد اصلاح طلبی افتادند دوستان ایشون؟؟؟خواهشا از ما اصلاح طلبان مایه نذارید ما هم جناب دارایی و هم حسنوند رو خوب میشناسیم
    • امیر امید جان مطمن باش اگر حسنوند با اصلاحات مشکل داشت الان در وزارت نفت صاحب منصب نبود اتفاقا خیلی از سران اصلاحات و دولت تدبیر و امید ایشون رو دوست دارند
  • داش رضا سلام بر دوستان تازه اصلاح طلب شده اقای گودرزی شما و دوستان شما کجای اصلاحات بودی و به کدوم گزینه اطلاح طلب رای داده ای هر کس ندونه فکر میکنه توی ستاد محمد رضا خاتمی بودی و نه فریدون حسنوند هر کس ندونه بچه های اصلاح طلب اندیمشک که حسنوند رو یادشون هست که چه با بچه های اصلاحات کرد لطفا به نام اصلاحات در دفاع از حسنوند ننویسید که حنایتان رنگی ندارد
  • Mow3en جناب گودزی شما که سایت ... پرس را دارید که بیشتر به سایت شخصی میخوره تا خبری وظیفتون هست ففط اطلاع رسانی کنید تا اینکه یه طرفه دست به قلم ببرید بسه دیگه حسنوند به شهر رحم نکرد حالا چی میخواد به تو بده!!!
  • رضایی الان این نظرات دوستان چه ربطی به فریدون حسنوند داشت؟
  • رضایی ولی خداییش عجب تیتری ... تمام مخالفان توافق هسته ای از تل آویو تا….!
  • ابی سلام بردوستان ماکه متوجه نشدیم کسانی که این خبرو تیتر کردن منظورشان چی بوده اقای دارایی اگه این مطلب روگفتن بازنشانه صداقتشون دررفتاروگفتارشون بوده نه مثل بعضی که مثل بوقلمون هرروزخودشون روبه طیفی خاص ربط میدن ودر۱۲سال بجزجابجایی دزدانی مثل جعفراقایی وچپاول بودجه هاوفضای سبزهای شهرودریافت پول ازجزایری ورحیمیهاو...درمملکت چیزدیگه ای انجام ندادن ودوباره میخوان خودشون روبرنگ اصلاح طلب دربیارن.بقول دوستمون این حناشون دیگه برای مردم اندیمشک رنگ نداره
  • علی دوازده سال اصلاح طلبان و اصلاح طلبی سر بریده شد کجا بودند آقایانی که امروز بر موج اصلاح طلبی سوار شدند؟؟ این چه اصلاح طلبانی هستند که از میوه درختی ناخرسندند و در آبیاری آن میکوشند؟؟ حقیقتا این مطالب پوششی بیش برای نیل به اهداف همان کسانی که دوازده سال سر اصلاح طلبان این شهر را پای زر و زور و تزویر بریدند نیست اصلاح طلبان اندیمشک بیدارند و پوشش این میش نمایان بسیار برای ما نخ نما شده است اگر برای شما دوستان خورنا آشنا نیست ما کسی را میشناسیم که وقت پیروزی اصلاح طلبان دست سید عزیز را میبوسیدند و وقت شکست نطقشان علیه عزیزان ملت باز می شد آقایان پوستین میش از خویش برکنید علمدار ادیبی،جهانبخش قلاوند و......اصلاح طلبان شهر من هستند نه اختلاس گران و کسانی که دستشان به خون عزیز ترین فرزندان این ملک آلوده است
  • رسول میر متاسفانه نگاه غلط فرهنگی سیاسی شهر و کشور ما این که اول می بینیم کی گفته تا چی گفته! ببخشید گناه اقای گودرزی چیه؟ چرا عده ای سعی بر عوام فریبی دارند؟
  • هادي گودرزي با سلام خدمت تمامی دوستان و با تشکر از اینکه مطلب بنده رو مورد لطف خودشان قرار دادند چند سوال از دوستان عزیز داشتم؟ اولا مطلب بنده به عنوان یک ایرانی و مدافع حقوق کشورم و یک اندیمشکی راجع به ادبیات ناپسند نماینده شهرم که مطمنا بازتاب رسانه ای ان تا کیلومترها انطرف تر خواهد رفت بود دوماً مگر اصلاحات یک دایره در بسته است که هیچکس حق ورود به ان را ندارد؟ و فقط یک طیف خاص میتوانند در تفکر اصلاحاتی داشته باشند سوما مطلب بنده راجع به اقای دارایی نماینده اندیمشک بود و چرا دوستان به دنبال ایجاد جو دادن و تصفیه حساب شخصی با جناب حسنوند بودند؟ چهارما جناب حسنوند با هر دو دولت اصلاحات و اصولگرا به خوبی کار کرد و هم اکنون هم در دولت اصلاحات صاحب منصب و جایگاه میباشند. پنجماً بنده نگارنده این متن هیچ وابستگی به هیچ حزب و گروه و جریان سیاسی ندارم و فقط در جهت منافع کشورم و شهرم اندیمشک قلم میزنم با تشکر از دوستان محترم و زحمتکشان خورنا